Κλειστοί θα είναι από τις 18:45 οι είσοδοι από τη Μεγάλη Βρετάνια και τη Λεωφόρο Αμαλίας στο σταθμό του μετρό ‘Σύνταγμα’, κατόπιν εντολής της Ελληνικής Αστυνομίας, λόγω των προγραματισμένων συλλαλητηρίων στο κέντρο της Αθήνας.
Στις 19:00 θα κλείσει και ο σταθμός ‘Μέγαρο Μουσικής’.
