Διευρύνεται η εκστρατεία μποϊκοτάζ κατά του Facebook για τη ρητορική μίσους, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Reuters.
Aπό τότε που ξεκίνησε η καμπάνια “Stop Hate for Profit” περισσότερες από 160 εταιρείες, ανάμεσα τους οι Verizon Communications, Honda και Unilever Plc, έχουν σταματήσει να διαφημίζονται στην μεγαλύτερη πλατφόρμα του πλανήτη, ενώ στη λίστα των εταιρειών του μποϊκοτάζ προστίθεται και ο κολοσσός της PepsiCo, σύμφωνα με το Fox News α.
Οι διοργανωτές της καμπάνιας σκοπεύουν να κλιμακώσουν τις αντιδράσεις τους καλώντας μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη να συμμετάσχουν στο μποϊκοτάζ, όπως δήλωσε ο Τζιμ Στάγιερ, διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, στο Reuters.
“Το επόμενο μέτωπο είναι παγκόσμια πίεση” υπογράμμισε ο Στάγερ που ελπίζει σε μια σκληρότερη στάση των ρυθμιστικών Ευρωπαϊκών Αρχών ενάντια στο Facebook, δεδομένου ότι η Κομισιόν έχει ανακοινώσει νέους κανονισμούς για τις εταιρείες τεχνολογίας σχετικά με την παραπληροφόρηση.
Organizers of the 'Stop Hate for Profit' campaign will call on big European companies to join Verizon, Unilever and other U.S. companies to stop buying ads on Facebook to put pressure on the social media company to remove hate speech https://t.co/HHw2SIfAF7 pic.twitter.com/F8sCxY00BM
— Reuters (@Reuters) June 28, 2020
Η Τζέσικα Γκονζάλες, συνδιευθύντρια της Free Press, δήλωσε ότι έχει επικοινωνήσει με μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης των ΗΠΑ προκειμένου να τους πείσει να συμμετάσχουν στην εκστρατεία.
Από την πλευρά του το Facebook ανακοίνωσε τη συνεργασία του με ομάδες ειδικών στην υπεράσπιση των πολιτικών διακιωμάτων σε μια προσπάθεια καταστολής της ρητορικής μίσους.
Η επέκταση της εκστρατείας εκτός των ΗΠΑ θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη μείωση των διαφημιστικών εσόδων του Facebook.
Ο Στάγερ υπογράμμισε ότι θα παροτρύνουν τις εταιρείες που διαφημίζονται παγκόσμια στην πλατφόρμα -όπως η Unilever και η Honda που έχουν δεσμευτεί να σταματήσουν τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ- να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook παγκοσμίως.
Το Facebook αντλεί ετησίως 70 δισεκ. δολάρια από διαφημιστικές πωλήσεις. Περίπου το ένα τέταρτο απ’ αυτά προέρχεται από εταιρείες κολοσσούς όπως η Unilever, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των εσόδων της πλατφόρμας προέρχονται από μικρές επιχειρήσεις.