ΑΘΗΝΑ
21:23
|
23.04.2024
Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στην καμπάνια, ρωτούν οι Ενώσεις τον κ. Πέτσα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αμέσως μετά τη δημοσίευση από την κυβέρνηση της λίστας με τα μέσα ενημέρωσης που έλαβαν χρήματα στα πλαίσια της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι”, τα Διοικητικά Συμβούλια των Ενώσεων Συντακτών, ΕΣΗΕΑ, ΕΣΜΘ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε και ΕΣΠΗΤ, απέστειλαν κοινή επιστολή προς τον υφυπουργό παρά τον πρωθυπουργό Στέλιο Πέτσα, ζητώντας να ενημερωθούν για τα κριτήρια τα οποία ίσχυσαν σχετικά με την συμμετοχή ή τον αποκλεισμό των ΜΜΕ από την καμπάνια.

Ειδικότερα στη επιστολή που υπογράφουν οι πρόεδροι των Διοικητικών Συμβουλίων των Ενώσεων Συντακτών ζητούν επίσης:

– Να ενημερωθούν για τα κριτήρια τα οποία ίσχυσαν για τα ΜΜΕ, σε ότι αφορά την συμμετοχή ή τον αποκλεισμό από τις καμπάνιες

– Να ενημερωθούν ποιος φορέας (δημόσιος ή ιδιωτικός) αποφάσισε για την επιλογή ή τον αποκλεισμό τους

– Να ενημερωθούν για τα κριτήρια κατανομής των ποσών που αποφασίστηκε να δοθούν.

– Να δοθούν στην δημοσιότητα οι εντολές καταχωρήσεων προς τα ΜΜΕ.

– Να γνωστοποιηθεί με την κατάθεση στοιχείων εάν τηρήθηκε ο ισχύων νόμος, περί κατανομής του 30% της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ της Περιφέρειας.

– Να γνωστοποιηθεί εάν στα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ έλαβαν υπ’ όψιν τους το ουσιαστικό περιεχόμενο του νόμου περί ενίσχυσης των εντύπων μέσων, ο οποίος μεταξύ άλλων προβλέπει για την ενίσχυση κάθε μέσου, την διασύνδεση με τις μόνιμες θέσεις εργασίας.

– Να απαντηθεί εάν, σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, τηρήθηκε η προϋπόθεσή εγγραφής τους στο Μητρώο Ηλεκτρονικών Μέσων, ώστε αυτά να  δικαιούνται οιασδήποτε κρατικής ενίσχυσης.

– Να ενημερωθούν άμεσα εάν τα μέτρα ενίσχυσης του εντύπου τύπου θα εφαρμοστούν και πότε.

Τσίπρας: “O Πέτσας έχει θέση στο επόμενο Master Chef”

Μ’ ένα ειρωνικό tweet, ο Αλέξης Τσίπρας σχολίασε τη δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα αφήνοντας σαφείς αιχμές ότι τα στοιχεία της αλλοιώθηκαν. 

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι: “Σήμερα, τρεις μήνες μετά το αίτημα να δημοσιευτεί η λίστα με τα ΜΜΕ στα οποία δόθηκαν τα 20 εκατομμύρια, η κυβέρνηση της ΝΔ απέδειξε ότι ο εκπρόσωπός της έχει μία θέση στο επόμενο Master Chef”. 

Τα κριτήρια δεν ήταν αντικειμενικά

Για αδιαφάνεια και έλλειψη αντικειμενικών κριτηρίων στη διανομή των χρημάτων προς τα ΜΜΕ κατηγορεί την κυβέρνηση το Κίνημα Αλλαγής, ενώ της προσάπτει και την οικοδόμηση πελατειακού κράτους.

“Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον Πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ” αναφέρει στην ανακοίνωσή του το ΚΙΝΑΛ.

“Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η Κυβέρνηση. Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα. Η Κυβέρνηση με χρήματα του Ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος.

Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της ‘καταιγίδα’. “

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα