ΑΘΗΝΑ
16:51
|
25.06.2026

Την απόλυση 28.000 εργαζομένων στα θεματικά της πάρκα ανακοίνωσε η διοίκηση του ομίλου Γουόλτ Ντίσνεϊ (Walt Disney Co.) επικαλούμενη τεράστιες απώλειες κερδών λόγω της πανδημίας […]

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την απόλυση 28.000 εργαζομένων στα θεματικά της πάρκα ανακοίνωσε η διοίκηση του ομίλου Γουόλτ Ντίσνεϊ (Walt Disney Co.) επικαλούμενη τεράστιες απώλειες κερδών λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, κατακόρυφης πτώση των επισκέψεων και την αβεβαιότητα που δημιουργεί η άγνωστη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. 

Οι περισσότερες απολύσεις αφορούν τα θεματικά πάρκα του ομίλου στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στις αρχές του έτους ανεστάλη η λειτουργία όλων των θεματικών πάρκων της Disney. Σήμερα όλα λειτουργούν κανονικά με εξαίρεση τη Disneyland στην Καλιφόρνια, η οποία παραμένει ακόμα κλειστή.

Περίπου τα δύο τρίτα των εργαζομένων της που πρόκειται να απολυθούν είναι μερικής απασχόλησης, διευκρίνισε η διεύθυνση της εταιρείας.

Από τον Απρίλιο ως τον Ιούνιο, ο τζίρος του ομίλου μειώθηκε κατά 85% σε ετήσια βάση, στα 983 εκατομμύρια δολάρια.

Τα θεματικά πάρκα του ομίλου στη Σαγκάη, το Χονγκ Κονγκ, το Τόκιο και το Παρίσι δεν επηρεάζονται από την ανακοίνωση της διοίκησης.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Κένυα: Η αστυνομία διέλυσε διαδήλωση στο Ναϊρόμπι για τα 2 χρόνια από τις διαμαρτυρίες του 2024 (upd)

Η αστυνομία της Κένυας έκανε χρήση δακρυγόνων την Πέμπτη για να διαλύσει διαδηλωτές στο Ναϊρόμπι που βγήκαν στους δρόμους στο πλαίσιο αντικυβερνητικής διαδήλωσης.
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα