Σε μαζική κινητοποίηση προχώρησαν Έλληνες και Αρμένιοι τα ξημερώματα της Δευτέρας στα ελληνοτουρκικά σύνορα, κλείνοντας το τελωνείο των Κήπων προκειμένου να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Οι διαδηλωτές που έφτασαν με τα οχήματά τους από κάθε γωνιά της Βορείου Ελλάδας στους Κήπους, δηλώνουν ότι σκοπός της κινητοποίησής τους είναι να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στην εχθρική πολιτική που ακολουθεί ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ενάντια στις δυο χώρες.
