Η τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα και η Cisco Webex

Κατάρρευση του συστήματος στην Ευρώπη ή μήπως η ελληνική κυβέρνηση την είδε “τζαμπατζής” του Διαδικτύου;