ΑΘΗΝΑ
17:08
|
02.07.2024
Οι Γερμανοί το έριξαν στις κονσέρβες και τα κατεψυγμένα τρόφιμα εν μέσω λοκντάουν...
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Οι διατροφικές συνήθειες εκατομμυρίων Γερμανών και μεταναστών που ζουν στη χώρα φαίνεται πως από άποψη ποιότητας και ποικιλίας επιδεινώθηκαν σημαντικά. Ο λόγος είναι απλός : ο συνδυασμός τηλεργασίας και «λοκντάουν» ανάγκασε πολλούς να καταφύγουν στις έτοιμες λύσεις του σούπερ μάρκετ.

Όπως διαπιστώνει σημερινό εκτενές ρεπορτάζ της Ντόιτσε Βέλε, κατεψυγμένες πίτσες, κονσέρβες με κρέας ή ψάρι, έτοιμα ζυμαρικά και πιάτα που σερβίρονται, μετά από ολιγόλεπτη παραμονή στον φούρνο μικροκυμάτων, έκαναν ρεκόρ πωλήσεων κάνοντας τις πολυεθνικές έτοιμου φαγητού να τρίβουν τα χέρια τους!

Έτσι μετά τα μονοπώλια διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου (Amazon, Alibaba κ.α.), κερδισμένες, από το λοκντάουν και τα απαγορευτικά μέτρα λόγω πανδημίας, βγήκαν και τεράστιες πολυεθνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του έτοιμου φαγητού και τροφίμων που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ.

Η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας κάνοντας ανάλυση δεδομένων για το πρώτο εξάμηνο του έτους, τότε δηλαδή που εκατομμύρια καταναλωτές έπεφταν με τα μούτρα στα κατεψυγμένα και τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα των σούπερ μάρκετ, διαπίστωσε σαφή αύξηση των έτοιμων φαγητών σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Φαίνεται έτσι ότι οι 693.789 τόνοι κονσερβοποιημένων και κατεψυγμένων τροφίμων που πουλήθηκαν το 2019 έγιναν φέτος για το αντίστοιχο διάστημα του πρώτου εξαμήνου 740.962 τόνοι.

Οι πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στο χώρο της κονσέρβας και του κατεψυγμένου φαγητού απέφυγαν να δώσουν ακριβή στοιχεία. Όπως αναφέρει ωστόσο εκτενές ρεπορτάζ της Ντόιτσε Βέλε, η πολυεθνική Nestlé με θυγατρικές εταιρίες όπως οι βιομηχανίες Buitoni, Wagner και Maggi, κατέγραψε σε όλα τα προϊόντα της σημαντικό τζίρο. Οι κονσέρβες ραβιόλι για παράδειγμα αποδείχθηκαν περιζήτητες.

Μία από τα ίδια και για το πολυεθνικό μεγαθήριο της Unilever που επίσης έκανε «χρυσές δουλειές» με πωλήσεις προϊόντων όπως το κλασικό σπαγγέτι μπολονέζ της θυγατρικής εταιρίας Knorr που έγινε ανάρπαστο «σπάζοντας ταμεία»!

Παράλληλα, δημοσκόπηση της εταιρείας Nielsen κατέγραψε ότι οι Γερμανοί το πρώτο εξάμηνο του 2020 αγόρασαν 168 εκατομμύρια συσκευασίες με κατεψυγμένες πατάτες τηγανητές, κροκέτες και άλλα κατεψυγμένα είδη από πατάτα. Η αύξηση είναι της τάξης του 18% σε σχέση με πέρυσι.

Αντίστοιχα, το Γερμανικό Ινστιτούτο Κατεψυγμένων κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων στις κατεψυγμένες πίτσες. Ο τζίρος στο πρώτο ήμισυ του χρόνου ανέβηκε κατά 7%.

 Σημαντική αύξηση αναμένεται μέχρι το τέλος του χρόνου για όλα τα κατεψυγμένα τρόφιμα καθώς πολλοί προτιμούν  να ελαχιστοποιούν τις επισκέψεις στα σούπερ μάρκετ καταναλώνοντας τρόφιμα μακράς διάρκειας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα