ΑΘΗΝΑ
15:46
|
23.06.2026
Ο Τομ Κρουζ συνεχίζει σταθερά τον κατηφορικό του δρόμο με ένα νέο ξέσπασμα κατά των συνεργατών του.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

O Τομ Κρουζ, ο οποίος τα τελευταία χρόνια απασχολεί τη δημοσιότητα περισσότερο για τα ξεσπάσματα, τις ημίτρελες θεωρίες και τα κάθε λογής ολισθήματά του παρά για τις ταινίες του, ήρθε στην επικαιρότητα της τελευταίες ώρες για έναν ακόμα “τέτοιο” λόγο.

Για ένα έξαλλο παραλήρημα και μια άνευ προηγουμένου φραστική επίθεση που εξαπέλυσε στους συνεργάτες του στα γυρίσματα της νέας ταινίας ‘Mission Impossible’ (η 7η συνέχεια του σήκουελ), επειδή κάποιοι απ’ αυτούς δεν τηρούσαν τα μέτρα προστασίας κατά της Covid-19.

Στο ηχητικό απόσπασμα που διέρρευσε (φυσικά) σε media και social media, o Τομ Κρουζ ακούγεται να ουρλιάζει: “Αν σας ξαναδώ να κάνετε κάτι τέτοιο την έχετε γ@#ησει, απολύεστε. Αυτό ήταν! Δεν υπάρχει δικαιολογία. Αν έχετε κάποια, πείτε τη στους ανθρώπους που χάνουν τις γ@#ημένες τις δουλειές τους επειδή η βιομηχανία μας κλείνει. Γι’ αυτό έχω χάσει τον ύπνο μου. Για αυτήν τη γ@#ημένη βιομηχανία. Λυπάμαι, δεν δέχομαι τις δικαιολογίες σας. Σας το είπα, πλέον το γνωρίζετε και αν δεν συμμορφωθείτε θα φύγετε. Δεν θα σταματήσουμε αυτήν τη γ@#ημένη ταινία εξαιτίας σας. Καταλάβατε;”.

Εννοείται ότι το ηχητικό έγινε viral μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και εννοείται επίσης ότι ο έξαλλος Τομ βρήκε πολλούς υποστηρικτές. Οι μενουμεσπιτάκηδες όλου του κόσμου τον επαίνεσαν για τον τρόπο που υπερασπίζεται τη δημόσια υγεία, ακόμα κι εκείνη του συνεργείου του που δεν καταλαβαίνει, ενώ οι φιλελεύθεροι εραστές της αγοράς είδαν στο θυμωμένο του πρόσωπο τον ήρωα που παλεύει να σώσει μια ολόκληρη αγορά εργασίας, χιλιάδες δουλειές κλπ.

Υπήρξαν βέβαια και αυτοί που άκουσαν μόνο έναν θυμωμένο άνθρωπο να ουρλιάζει ή -ακόμα χειρότερα και ακόμα πιο κοντά στη σκληρή αλήθεια- έναν κακομαθημένο πολυεκατομμυριούχο σταρ να προσβάλει βάναυσα τους εργάτες ενός κινηματογραφικού συνεργείου, ένα αποχαλινωμένο αφεντικό που ξεσπάει στους υπαλλήλους του. Ακόμα και οι μετριοπαθείς επικριτές του σημειώνουν ότι με τα ουρλιαχτά και το πατρονάρισμα, ο γερο – Τομ έχασε το όποιο δίκιο είχε.

Το κοινό του Twitter θυμήθηκε ότι ο ίδιος ο Τομ Κρουζ ήταν αυτός που τον Αύγουστο παρακινούσε τους ακόλουθούς του στα social media να επιστρέψουν στις κινηματογαφικές αίθουσες, χωρίς να καίγεται όπως σήμερα για τα μέτρα προστασίας και τη διάδοση του ιού.

Επίσης, αν η σωτηρία της βιομηχανίας του σινεμά εξαρτάται από τον Τομ Κρουζ και το Mission Impossible 7, μάλλον πρέπει να προετοιμαζόμαστε για το τέλος της σιγά – σιγά.

Με πληροφορίες από RT.com.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Πανελλαδική απεργία οικοδόμων στις 24 Ιουνίου-«Τέρμα τα ψέματα, λύσεις και συγκεκριμένες πράξεις»

Σε 24ωρη απεργία προχωρά η Ομοσπονδία Οικοδόμων, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις με φόντο τα οξυμένα προβλήματα, τα εργατικά ατυχήματα και την κλοπή των ενσήμων.
ΣΥΝΑΦΗ

Καύσωνας στην Ευρώπη: 40 άνθρωποι πνίγηκαν στη Γαλλία αναζητώντας δροσιά

Θεσσαλονίκη: «Δώσε Ελπίδα-Γίνε Δότης Μυελού των Οστών» την Πέμπτη 25 Ιουνίου στον Εύοσμο

Κινητοποίηση στις 24 Ιουνίου για την τραγική υποστελέχωση στην Ψυχική Υγεία

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα