ΑΘΗΝΑ
00:44
|
27.06.2026
Από την έκδοσή του το Δημόσιο ενδέχεται να αντλήσει από 1,5 - 2 δισ. ευρώ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Νέα έξοδο στις αγορές τα επόμενα 24ωρα δρομολογεί το Ελληνικό Δημόσιο. Ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους έδωσε σήμερα εντολή σε αναδόχους να προχωρήσουν σε έκδοση δεκαετούς ομολόγου, λήξης τον Ιούνιο του 2031.

Από την έκδοση το Δημόσιο αναμένεται να αντλήσει 1,5 – 2 δισ. ευρώ.

Ανάδοχοι της έκδοσης είναι οι Barclays, Citi, Deutsche Bank, Morgan Stanley, Nomura and Eurobank.

Υπενθυμίζεται πως στόχος του ΟΔΔΗΧ για εφέτος είναι η έκδοση ομολόγων ύψους έως 12 δισ. ευρώ. Το υπουργείο Οικονομικών επιδιώκει να καλύψει τις αυξημένες δαπάνες για την στήριξη της αγοράς και να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα το ταμειακό μαξιλάρι ασφαλείας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για τις παράνομες επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ

Μόνο το κεφάλαιο της δόσης θα πληρώνουν, προσωρινά, οι δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη

Ο βασιλιάς Κάρολος έγινε ο πρώτος μονάρχης που «αποκάλυψε» τι πληρώνει στην Εφορία

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα