ΑΘΗΝΑ
15:19
|
26.06.2026
Η τουρκική αστυνομία κατέσχεσε σήμερα τη Δευτέρα ένα πολύτιμο αρχαίο ελληνικό νόμισμα σε επιχείρηση στο νοτιοδυτικό τμήμα της χώρας
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η τουρκική αστυνομία κατέσχεσε σήμερα τη Δευτέρα ένα πολύτιμο αρχαίο ελληνικό νόμισμα σε επιχείρηση στο νοτιοδυτικό τμήμα της χώρας και συνέλαβε έξι υπόπτους, ανέφεραν τοπικά ΜΜΕ.

Η επιχείρηση έλαβε χώρα στην πόλη Μούγλα και οι έξι ύποπτοι συνελήφθησαν ενώ προσπαθούσαν να πουλήσουν το νόμισμα σε αστυνομικούς που μεταμφιέστηκαν ως πιθανοί αγοραστές.

Το νόμισμα σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είναι ένα ασημένιο δεκάδραχμο από την Αθήνα (περίπου 467-465 π.Χ.) με την Αθηνά, πάντα με το κράνος της αλλά και φύλλα ελιάς, όπως και ανθέμιο στη μία όψη και τη γλαύκα με ανοιχτά φτερά στην άλλη.

Παρόμοιο νόμισμα είχε δημοπρατηθεί το 2012 στη Νέα Υόρκη από τον οίκο Baldwin’s έναντι 350.000 ευρώ.

Πηγές: Xinhua

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Θεσσαλονίκη: «Η 2η ευκαιρίΑ» από τη Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα «Ταυτισμός»

Το τραγούδι της ημέρας

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Κυκλοφορεί ο «Μετρονόμος» του Τραγουδόσαυρου και του Χάρη Γιουλάτου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα