Από νωρίς το πρωί της Πέμπτης (4/3) οι κάτοικοι της Λάρισας διαπιστώνουν πως το νερό σε διάφορα σημεία του δικτύου της πόλης είναι χρώματος καφέ και ότι δεν είναι πόσιμο, προφανώς εξαιτίας του χθεσινού ισχυρού σεισμού που σημειώθηκε στην περιοχή.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΕΥΑΛ , από την αρμόδια υπηρεσία γίνονται οι προβλεπόμενες ενέργειες εντοπισμού και διακοπής των γεωτρήσεων που δημιουργούν το πρόβλημα άντλησης θολού νερού.
Η υδροδότηση της πόλης θα συνεχιστεί κανονικά από εναλλακτικές γεωτρήσεις της ΔΕΥΑΛ που δεν παρουσιάζουν προβλήματα θολότητας.
Μέχρι να ολοκληρωθεί από τη ΔΕΥΑΛ η διαδικασία καθαρισμού και απομάκρυνσης της ποσότητας θολού νερού που έχει εισέλθει στα δίκτυα ύδρευσης συστήνεται στους καταναλωτές της ΔΕΥΑΛ που διαπιστώνουν την ύπαρξη θολού νερού στις βρύσες τους να μην το χρησιμοποιήσουν για πόση, μέχρις ότου στις βρύσες τους να έρθει καθαρό (διαυγές) νερό.
Εκτιμάται ότι σε ορισμένες περιοχές, μπορεί να απαιτηθεί έως και ένα 24ωρο για την πλήρη ανανέωση του νερού του δικτύου.
Από τη ΔΕΥΑΛ ανακοινώνεται ότι θα γίνεται διανομή δωρεάν εμφιαλωμένου νερού στους καταναλωτές μέχρι την επίλυση του προβλήματος.
ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟΥ ΝΕΡΟΥ
1. Κτήριο της ΔΕΥΑΛ (Υδατόπυργος)
2. Σκεπαστή αγορά Νεάπολης (σπιτάκι Δήμου Λαρισαίων)
3. Πολιτιστικό κέντρο Αγίου Κωνσταντίνου (Βόλου & Ηρ. Πολυτεχνείου)
4. Λέσχη Πολιτισμού Αμπελοκήπων (Μύρων 5-7)
5. Ροδοπούλειο (Γαριτσίου και Λευκίππου).
Η ΔΕΥΑ Ελασσόνας ανακοινώνει ότι συστήνεται στους πολίτες της Δ.Ε Ποταμιάς να μην καταναλώνουν νερό από το δίκτυο της ύδρευσης και να προμηθευτούν εμφιαλωμένα νερά από τα κατά τόπους καταστήματα ή τα σημεία διανομής που έχει ο Δήμος Ελασσόνας σε κάθε κοινότητα.
Έχουν ήδη ληφθεί δείγματα από την υπηρεσία και έχουν αποσταλεί για έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί η καταλληλόλητα και η ποιότητα του νερού. Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορούν οι πολίτες να καλούν στο τηλέφωνο 2493029524 – 6974122323