ΑΘΗΝΑ
21:26
|
25.06.2026
“Η ανθρωπότητα να μη βιώσει ποτέ ξανά τέτοιες θηριωδίες”.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μήνυμα για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος ανάρτησε στο λογαριασμό του στο twitter το υπουργείο Εξωτερικών. “Ενώνουμε τις φωνές μας με όσους τιμούν την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος (Yom HaShoah) για να θυμόμαστε τα εκατομμύρια των ζωών που χάθηκαν. Τιμούμε τα θύματα διατηρώντας τη μνήμη του Ολοκαυτώματος ζωντανή και συνεχίζουμε να μαθαίνουμε και να εκπαιδεύουμε τις νεότερες γενιές, ώστε η ανθρωπότητα να μη βιώσει ποτέ ξανά τέτοιες θηριωδίες”, τονίζεται στο μήνυμα του ΥΠΕΞ.

Επισημαίνεται ακόμη ότι το κεντρικό μήνυμα της ελληνικής προεδρίας της Διεθνούς Συμμαχία για τη Μνήμη του Ολοκαυτώματος (IHRA) -που ξεκίνησε την 1η Απριλίου- “είναι ‘Διδασκαλία και μάθηση για το Ολοκαύτωμα’, το παγκόσμιο μάθημα της μνήμης του Ολοκαυτώματος για την υπεράσπιση της ιστορικής αλήθειας και για την καταπολέμηση της άρνησης και της αλλοίωσής του”.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα