Ένα νέο ταμείο 100 εκατ. δολαρίων για τους χρήστες του YouTube που ποστάρουν μικρής διάρκειας βίντεο (Short) ανακοίνωσε η διοίκηση του γνωστού ιστοτόπου, σε μια κίνηση που αποσκοπεί στο να αποτρέψει τη φυγή χρηστών από την πλατφόρμα για την δημοφιλή εφαρμογή μικρής διάρκειας βίντεο TikTok.
Όπως ανακοίνωσε το YouTube, οι παραγωγοί των βίντεο θα πληρώνονται με βάση τις θεάσεις που έχει το περιεχόμενο τους και τη διάδραση και όχι μόνο με τα έσοδα των διαφημιστικών καταχωρήσεων.
Ακόμα, το YouTube ανακοίνωσε πως τα 100 εκατ. δολάρια για τους χρήστες του Short θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες και όχι μόνο σε αυτούς που πληρούν τα κριτήρια για το διαφημιστικό «πακέτο».
Δέον να σημειωθεί ότι και το Facebook επιβεβαίωσε δια στόματος του ιδρυτή του Μαρκ Ζούκεμπεργκ ότι σκοπεύει να δημιουργήσει αντίστοιχο ταμείο στην προσπάθειά του να προσελκύσει περισσότερες θεάσεις, ενώ και η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Snapchat κινείται στην ίδια κατεύθυνση.
Πηγές: Forbes