ΑΘΗΝΑ
00:37
|
27.06.2026
"Μα τον Τουτάτη, σκλάβοι στον 21ο αιώνα δεν θα γίνουμε" διαμηνύει η ΚΝΕ σε νέο σατυρικό βίντεο καλώντας άπαντες στην αυριανή απεργία.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Επιστρατεύοντας τον Αστερίξ και τον Οβελίξ από τις περιπέτειές τους στην Αίγυπτο των Φαραώ, η ΚΝΕ με ένα νέο, σατυρικό βίντεο που δημιούργησε απευθύνει ευρέως κάλεσμα σε όλους τους νέους και τις νέες εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην αυριανή απεργία, απέναντι στο αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Γιατί… “μα τον Τουτάτη, σκλάβοι στον 21ο αιώνα δε θα γίνουμε!”

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς του εμφυλίου στον Λίβανο λέει βουλευτής της Χεζμπολάχ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Συμφωνία πλαίσιο Ισραήλ-Λιβάνου για… μικρή αποχώρηση Ισραηλινών στρατιωτών

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα