ΑΘΗΝΑ
07:36
|
05.11.2024
Η έρευνα αφορά την λεγόμενη αλυσίδα εφοδιασμού «ad tech» που χρησιμοποιεί η Google σε βάρος ανταγωνιστικών παρόχων και μία "βιομηχανία" με ετήσιο τζίρο 20 δισ.…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αντιμονοπωλιακή έρευνα για να εξακριβώσει και επίσημα εάν η Google έχει παραβιάσει τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ στον τεχνολογικό τομέα υποστήριξης διαδικτυακής διαφήμισης ανήγγειλε σήμερα πως θα ξεκινήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή της ΕΕ.

Η έρευνα, ειδικότερα, αφορά την λεγόμενη αλυσίδα εφοδιασμού «ad tech» που χρησιμοποιεί η Google σε βάρος ανταγωνιστικών παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας διαφήμισης, διαφημιζόμενων και εκδοτών στο διαδίκτυο. Θα εξετάσει δηλαδή εάν η Google στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, περιορίζοντας την πρόσβαση τρίτων σε δεδομένα χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς σε ιστότοπους και εφαρμογές, ενώ η ίδια αξιοποιεί τα συγκεκριμένα δεδομένα.

Η Μάργκρετ Βεστάγκερ, που είναι αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού, εξέφρασε ανησυχία για το γεγονός ότι η Google έχει καταστήσει πιο δύσκολο σε ανταγωνιστικές διαδικτυακές διαφημιστικές υπηρεσίες να ανταγωνίζονται στη λεγόμενη στοίβα τεχνολογίας διαφημίσεων (ad tech stack). Και πρόσθεσε με νόημα:

“Οι ίσοι όροι ανταγωνισμού είναι ουσιαστικής σημασίας για όλους στην αλυσίδα εφοδιασμού. Ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι σημαντικός – τόσο για τους διαφημιζόμενους ώστε να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στους ιστότοπους των εκδοτών όσο και για τους εκδότες ώστε να πουλήσουν το χώρο τους σε διαφημιζόμενους, να δημιουργήσουν έσοδα και χρηματοδότηση για περιεχόμενο. Θα εξετάσουμε επίσης τις πολιτικές της Google σχετικά με την παρακολούθηση χρηστών για να βεβαιωθούμε ότι συμβαδίζουν με τον θεμιτό ανταγωνισμό. “

Η έρευνα της Επιτροπής θα επικεντρωθεί στη διαφήμιση προβολής όπου η Google προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών τόσο σε διαφημιστές όσο και σε εκδότες. Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης έρευνάς της, η Επιτροπή μεταξύ άλλων θα εξετάσει ειδικότερα: Tην υποχρέωση χρήσης των υπηρεσιών Google Display & Video 360 (‘DV360′) ή / και Google Ads για την αγορά διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο στο YouTube.

Την υποχρέωση χρήσης του Google Ad Manager για την προβολή διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο στο YouTube, καθώς και πιθανούς περιορισμούς που θέτει η Google στον τρόπο με τον οποίο υπηρεσίες που ανταγωνίζονται το Google Ad Manager μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις στο Διαδίκτυο στο YouTube.

Σύμφωνα με την Επιτροπή, το 2019, οι διαφημιστικές δαπάνες προβολής στην ΕΕ εκτιμήθηκαν σε περίπου 20 δισεκατομμύρια ευρώ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το μποϋκοτάζ του κινήματος BDS πέτυχε: Τα Carrefour της Ιορδανίας έβαλαν λουκέτο

Παζάρι ΗΠΑ-Σαουδικής Αραβίας για μικρή αμυντική συμφωνία

Πάνω από 3.000 τα θύματα των ισραηλινών επιθέσεων στο Λίβανο

Νέα συνάντηση Πούτιν στο Κρεμλίνο με την ΥΠΕΞ της Βόρειας Κορέας (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα