Στο περιθώριο των “αλληλο-συγχαρητηρίων” Μενδώνης-Χρυσοχοΐδη στην πολύκροτη συνέντευξη Τύπου που διοργανώθηκε την Τρίτη (29/6) για να εορταστεί πανηγυρικά η “μαγική επανεμφάνιση” των δύο κλαπέντων πινάκων του Πικάσο και του Μοντριάν από την Εθνική Πινακοθήκη, δεν έλειψαν και άλλα ευτράπελα, τα οποία σχολιάστηκαν με ευφάνταστα “τιτιβίσματα” από τους χρήστες του Twitter.
Tο πρώτο γεγονός που προκάλεσε καταιγισμό αρνητικών και καυστικών σχολίων ήταν ότι οι αστυνομικοί μετέφεραν τους πολύτιμους πίνακες με γυμνά χέρια, ενώ όπως γνωρίζουν ακόμη και οι μαθητές δημοτικού, τα αυθεντικά έργα τέχνης απαγορεύεται να αγγίζονται με γυμνά χέρια.
Ωστόσο, αυτή η απροσεξία αποδείχθηκε πταίσμα μπροστά στην μετέπειτα πτώση του “Γυναικείου Κεφαλιού” του Πικάσο, από τα χέρια αστυνομικού κατά την προσπάθεια τοποθέτησης του μπροστά στις κάμερες των δημοσιογράφων.
Λίγο πριν ξεκινήσουν οι σχετικές ανακοινώσεις από τη Λίνα Μενδώνη και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για το πώς ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής είχε κάνει τη “ληστεία του αιώνα”, οι δύο πίνακες τοποθετήθηκαν σε μία εσοχή, προκειμένου να κάνουν τις σχετικές λήψεις οι φωτογράφοι και οι οπερατέρ.
Ωστόσο, το έργο τέχνης του Πικάσο δεν τοποθετήθηκε προσεκτικά, με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα αφήνοντας εμβρόντητους τους εκπροσώπους του Τύπου.
Τα παραπάνω ευτράπελα έδωσαν τροφή στα καυστικά και ιδιαιτέρως εύστοχα σχόλια των χρηστών στα social media που καυτηριάζουν την απαράδεκτη μεταχείριση που επιφυλάχθηκε στο αριστουργηματικό έργο του Πάμπλο Πικάσο, το οποίο δώρησε ο ίδιος ο ζωγράφος στους Έλληνες για να τιμήσει την Εθνική Αντίσταση κατά της γερμανικής κατοχής.