Τέσσερις ώρες πριν από την ώρα αναχώρησης της πτήσης τους προτείνει η γερμανική αεροπορική εταιρία Lufthansa στους πελάτες της στο αεροδρόμιο του Βερολίνου μετά το χάος που προκλήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο μεταξύ άλλων και λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας covid-19.
«Το check-in στο αεροδρόμιο είναι επί του παρόντος ιδιαίτερα χρονοβόρο, καθώς λόγω της πανδημίας του κορονοϊού οι περισσότεροι ταξιδιώτες πρέπει να επιδεικνύουν διαγνωστικό τεστ κορονοϊού ή πιστοποιητικό εμβολιασμού για να μπορέσουν να ξεκινήσουν το ταξίδι τους. Λόγω της τρέχουσας κατάστασης στο αεροδρόμιο του Βερολίνου, ζητήσαμε (λοιπόν) από τους επιβάτες μας να έρχονται στο αεροδρόμιο νωρίτερα από το συνηθισμένο» αναφέρει ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας προς την εφημερίδα Berliner Morgenpost.
Ωστόσο, με αυτούς τους ρυθμούς το ταξίδι με αεροπλάνο από τη μία πόλη της Γερμανίας στην άλλη δεν γίνεται ελκυστικό καθώς οι επιβάτες θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για μια πτήση από το Βερολίνο προς το Μόναχο παρά ταξιδεύοντας με το τρένο σε ένα δρομολόγιο που κρατά λιγότερο από τέσσερις ώρες.
Το Σαββατοκύριακο υπήρξαν μεγάλοι χρόνοι αναμονής μπροστά από τα γκισέ του αεροδρομίου του Βερολίνου λόγω έλλειψης προσωπικού και των πιο περίπλοκων ελέγχων λόγω κορονοϊού.
Δεν ήταν λίγοι οι επιβάτες που έχασαν τις πτήσεις τους.
Στην αρχή, κανείς δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη για το χάος και ο ένας κατηγορούσε τον άλλον, η Lufthansa την εταιρεία του αεροδρομίου και το αντίστροφο.
Στο αεροδρόμιο του Βερολίνου λειτουργεί προς το παρόν για λόγους κόστους μόνο ένας από τους τρεις τερματικούς σταθμούς: ο κύριος τερματικός σταθμός Τ1 με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών…