ΑΘΗΝΑ
05:29
|
16.11.2024
"Συντάχθηκε με μόνο γνώμονα την οργάνωση εξεταστικών διαδικασιών γύρω από μια τράπεζα θεμάτων και την επιδότηση της έκδοσης πολυσέλιδων βιβλίων"
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ανακοίνωση-κόλαφο για τα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Μαθηματικά εναντίον του ΙΕΠ εξέδωσε σήμερα η Ελληνική  Μαθηματική Εταιρεία.

Η ΕΜΕ χαρακτηρίζει “εκτός παιδαγωγικού τόπου και χρόνου” τα νέα Π.Σ, τονίζοντας ότι “οι προτάσεις του ΙΕΠ αναπαράγουν το ίδιο εισαγωγικό κείμενο στόχων και σημασίας των μαθηματικών στην Εκπαίδευση, ανεξάρτητα από ηλικίες και εκπαιδευτικές βαθμίδες, με μόνο ως φαίνεται γνώμονα την οργάνωση εξεταστικών διαδικασιών γύρω από μια τράπεζα θεμάτων και την επιδότηση της έκδοσης πολυσέλιδων βιβλίων χωρίς καμία μελέτη της εκπαιδευτικής λειτουργικότητας ανά βαθμίδα και των ειδικών παιδαγωγικών προδιαγραφών”

Η ΕΜΕ είχε καταθέσει πρόταση 4 σημείων, ώστε τα νέα ΑΠ να συνδέονται, αφενός με τις εξελίξεις της μαθηματικής επιστήμης, αφετέρου με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, και να συμβάλλουν στην ανανέωση του μαθητικού ενδιαφέροντος για τα Μαθηματικά και σε μια ευέλικτη και συμπεριληπτική παιδαγωγική προοπτική, οι οποίες, προφανώς, αγνοήθηκαν από το ΙΕΠ

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας:

“Νέα Αναλυτικά Προγράμματα χωρίς αξιολόγηση της εφαρμογής των προηγούμενων, χωρίς αναγνώριση της ιδιαιτερότητας της κάθε βαθμίδας, χωρίς φροντίδα για διεπιστημονικές συνδέσεις, χωρίς αναφορά στις μεταβαλλόμενες σχολικές συνθήκες και τις υβριδικές παιδαγωγικές πρακτικές λόγω της πανδημίας, είναι η πρώτη εικόνα που αντικρύζει κανείς στις επεξεργασίες του ΙΕΠ.

Εάν προσπεράσουμε την ατυχή επινόηση και αναφορά που έγινε κατά την ενημέρωση στην έννοια μοτίβο-συνάρτηση που διασχίζει την εκπαίδευση από την Προσχολική Ηλικία έως και το Λύκειο, θα δούμε τις ακριβοπληρωμένες επεξεργασίες του ΙΕΠ να αγνοούν ή να αποσιωπούν τις συλλογικά καταγεγραμμένες εμπειρίες της εκπαιδευτικής μαθηματικής κοινότητας για συγκεκριμένες δυσχέρειες και ασυμβατότητες από την εφαρμογή των εν ισχύ Αναλυτικών Προγραμμάτων.

Σαν να απευθύνονται σε έναν εκπαιδευτικά ουδέτερο χώρο και χρόνο, αποσιωπούν ή αγνοούν την καταγεγραμμένη σχολική αποτυχία στα Μαθηματικά των Πανελλαδικών, τα φαινόμενα αποθάρρυνσης και φόβου για τα Μαθηματικά ήδη από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, την απομάκρυνση μέρους του μαθητικού πληθυσμού από την μαθηματική εκπαίδευση λόγω μη προσβασιμότητας στις εξ αποστάσεως πρακτικές και ακατάλληλων συνθηκών στο σπίτι.

Η ΕΜΕ επεσήμανε τα παραπάνω έγκαιρα και πρόσφατα κατέθεσε πρόταση 4 σημείων, ώστε τα νέα ΑΠ να συνδέονται, αφενός με τις εξελίξεις της μαθηματικής επιστήμης, αφετέρου με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, και να συμβάλλουν στην ανανέωση του μαθητικού ενδιαφέροντος για τα Μαθηματικά και σε μια ευέλικτη και συμπεριληπτική παιδαγωγική προοπτική.

Δυστυχώς εκτός παιδαγωγικού τόπου και χρόνου, οι προτάσεις του ΙΕΠ αναπαράγουν το ίδιο εισαγωγικό κείμενο στόχων και σημασίας των μαθηματικών στην Εκπαίδευση, ανεξάρτητα από ηλικίες και εκπαιδευτικές βαθμίδες, με μόνο ως φαίνεται γνώμονα την οργάνωση εξεταστικών διαδικασιών γύρω από μια τράπεζα θεμάτων και την επιδότηση της έκδοσης πολυσέλιδων βιβλίων χωρίς καμία μελέτη της εκπαιδευτικής λειτουργικότητας ανά βαθμίδα και των ειδικών παιδαγωγικών προδιαγραφών.

Η ΕΜΕ θα συνεχίσει να ενημερώνεται και να ενημερώνει την εκπαιδευτική κοινότητα με αίσθηση επιστημονικής και κοινωνικής ευθύνης. Είμαστε πάντα στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας για τη βελτίωση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης.”

Πηγή: alfavita.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πάτρα: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου από γονείς παιδιού που φέρεται να υπέστη εκφοβισμό

Χολαργός: Νηπιακός σταθμός έδωσε… λάθος εγγόνι σε παππού-Εισαγγελική παρέμβαση

Κάλεσμα ενάντια στις συνδικαλιστικές διώξεις εκπαιδευτικών μαζί με τη γενική απεργία της 20ης Νοεμβρίου

Γλέντι στήριξης του αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στις συνδικαλιστικές διώξεις

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα