ΑΘΗΝΑ
22:19
|
18.01.2022
Η κυβέρνηση με τη ζέση κληρικού του Μεσαίωνα επιχειρεί να ξορκίσει το κακό του Δημοσίου που έχει καταδικάσει τους πολίτες να ταλαιπωρούνται αιώνια στην Κόλαση…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με όρους οικονομικού φονταμενταλισμού αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τον Δημόσιο τομέα ακόμη και σε ζητήματα άρρηκτα συνδεδεμένα με τον πυρήνα του κοινωνικού κράτους.

Οι πιο πρόσφατες παρεμβάσεις που δρομολογεί στην ασφάλιση αποδεικνύουν περίτρανα ότι η κυβέρνηση με τη ζέση κληρικού του Μεσαίωνα επιχειρεί να ξορκίσει το κακό του Δημοσίου που έχει καταδικάσει τους πολίτες να ταλαιπωρούνται αιώνια στην Κόλαση του …υπαλλήλου (ας τον πούμε Μάκη).

Και το φάρμακο για τους αμαρτωλούς, είναι ένα: Η Αγία ιδιωτικοποίηση.

Πώς, όμως, θα πείσουμε τους αναξιοπαθούντες ότι ο κυβερνητικός σχεδιασμός είναι για το καλό τους;

Θα βροντοφωνάξουμε κραδαίνοντας το Ιερό Βιβλίο (τη βιογραφία της Θάτσερ) ότι τόσο ο ΕΦΚΑ όσο και το νέο σύστημα επικουρικής ασφάλισης είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου.

Άρα, παραμένουν Δημόσια και επομένως οι βασανισμένοι πολίτες δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν.

Την ίδια ώρα, η διοίκηση, οι προμήθειες, η έκδοση συντάξεων, η αξιοποίηση ακινήτων, και τα χρήματα από τις εισφορές, παραδίδονται σε ιδιώτες.

Ο υπουργός Εργασίας, αμέσως μετά τη χθεσινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, χαρακτήρισε τον ΕΦΚΑ ως «τη μεγαλύτερη πληγή του ελληνικού Δημοσίου», τονίζοντας ότι σχεδόν οι μισές καταγγελίες για τη λειτουργία του ευρύτερου δημόσιου τομέα προς τον Συνήγορο του Πολίτη αφορούν σε υποθέσεις του φορέα αυτού.

Μάλιστα, σύμφωνα με τους κήρυκες, η κατάσταση του Δημοσίου είναι τέτοια, ώστε μοναδική σανίδα σωτηρίας των πολιτών είναι η προσφυγή στον ιδιωτικό τομέα. Πάντως τα ΝΠΔΔ, παραμένουν…

Εξάλλου, για παράδειγμα, αν είχαμε ακούσει τους σοφούς γέροντες (και γερόντισσες) και οι πολυθρύλητες ιδιωτικές ΣΕΠ είχαν αντικαταστήσει την δημόσια ΕΑΣ (αστικά λεωφορεία) επί Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, σήμερα εν μέσω πανδημίας τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα παρουσίαζαν μια πολύ καλύτερη εικόνα.

Αν είχαμε πιστέψει στις παλιές προφητείες των οσίων τεχνοκρατών του εκσυγχρονισμού, το ασφαλιστικό σύστημα δεν θα βασανιζόταν από το θανάσιμο αμάρτημα των ελλειμμάτων και φυσικά το Εθνικό Σύστημα Υγείας θα βασιζόταν σε ολόκληρο το Έθνος (και των ιδιωτών συμπεριλαμβανομένων) με πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

Όχι. Σε κανένα σημείο η ευθύνη δεν βαρύνει τους κατά καιρούς αρμοδίους, οι οποίοι κηρύσσουν πανηγυρικά «νέα αρχή», η οποία τραγικά δεν έχει ποτέ συνέχεια….

Είναι, όμως και κάποιοι ανάμεσα μας, αδέλφια, που σκέφτονται ως αιρετικοί. Οι θιασώτες των πρώτων κομμουνιστών: του Αδάμ και της Εύας.

Αυτών που ξεγελάστηκαν από τον Σατανά και ενώ ήταν γυμνοί, ζούσαν στο δάσος και έτρωγαν ένα μήλο, πίστευαν πως βρίσκονται στον Παράδεισο!

Και τι ισχυρίζονται αυτοί οι πεπλανημένοι προκειμένου να σας παρασύρουν;

Ότι τα στοιχεία του Συνηγόρου του Πολίτη αφορούν υπηρεσίες του Δημοσίου με τις οποίες οι πολίτες έρχονται σε καθημερινή επαφή. Πρόκειται κυρίως για θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης, επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας, μεταφορών και επικοινωνιών, γεωργίας, εργασίας και απασχόλησης, εμπορίου, βιομηχανίας, ενέργειας, φορολογίας και τελωνείων, κρατικών προμηθειών και δημοσίων συμβάσεων, προσλήψεων (εκτός διαδικασίας ΑΣΕΠ) στο δημόσιο και στην εκπαίδευση.

Από τα στοιχεία αυτά, ισχυρίζονται, αναδεικνύονται οι παθογένειες του Δημοσίου, όχι όμως του Ιδιωτικού τομέα (ο οποίος, ως γνωστό, θα μας οδηγήσει στην κοινωνική και οικονομική Σωτηρία με την ανάληψη υπηρεσιών του Δημοσίου).

Μάλιστα, οι αιρετικοί διακινούν ένα αμαρτωλό εγχειρίδιο το οποίο φέρει την ονομασία “Έκθεση Πεπραγμένων Συνηγόρου του Καταναλωτή” και είμαι αναγκασμένος να παρουσιάσω ορισμένα από όσα κατάπτυστα αναφέρει κατά καιρούς για τον Άγιο Ιδιωτικό τομέα:

Το 2020 οι καταγγελίες πολιτών παρουσίασαν αύξηση κατά 14,1%, δεδομένου ότι ανέβηκαν κατακόρυφα οι υποθέσεις που αφορούσαν το ηλεκτρονικό εμπόριο.

  • Υπήρξαν επιτήδειοι που, εκμεταλλευόμενοι την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχείρησαν -και σε ορισμένες περιπτώσεις κατάφεραν- να εξαπατήσουν τους καταναλωτές, εισπράττοντας μεγάλα χρηματικά ποσά για προϊόντα που ποτέ δεν παρέδωσαν.
  • Η αύξηση των υποθέσεων οφείλεται ακόμη στο γεγονός ότι, λόγω Covid-19, επλήγησαν σε μεγάλο βαθμό οι κλάδοι των αερομεταφορών και του τουρισμού από τις μαζικές ματαιώσεις ταξιδιών και τις ακυρώσεις τουριστικών πακέτων.
  • Άλλοι κλάδοι, όπως οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες, εμφάνισαν ανεπάρκειες, εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης της ζήτησης. Οι καθυστερημένες επιδόσεις ταχυδρομικών αντικειμένων ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, προκαλώντας την εύλογη αγανάκτηση των καταναλωτών, ενώ οι απαιτήσεις της τηλεργασίας, της τηλεκπαίδευσης και των ηλεκτρονικών συναλλαγών υπονομεύτηκαν από τις χαμηλές ταχύτητες στο ίντερνετ, αφού σε πάμπολλες περιπτώσεις υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στις ονομαστικές (συμβατικά προβλεπόμενες) και στις πραγματικές ταχύτητες που μπόρεσαν να έχουν εν τέλει στη διάθεσή τους οι καταναλωτές.

Πρώτος στις καταγγελίες έρχεται ο τομέας των τηλεπικοινωνιών, ακολουθούν οι τράπεζες, οι εταιρείες ασφάλειας υγείας και τέλος οι μεταφορές.

Οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας είναι πρώτες και στην συμβιβαστική λύση, καθώς ξέρουν ότι έχουν άδικο, ενώ ο τομέας υγείας είναι ο τελευταίος που συμβιβάζεται. Επίσης και οι τράπεζες δείχνουν απρόθυμες στο πρώτο εξωδικαστικό στάδιο να ανταποκριθούν.

Ψηλά στον κατάλογο, σε ό,τι αφορά την εκμετάλλευση των καταναλωτών, βρίσκονται τα ενεχυροδανειστήρια αυτοκινήτων, τα οποία παρουσιάζουν «εικόνα σύγχρονου τοκογλυφισμού», αφού σε πολλές περιπτώσεις όταν ζητείται επιμήκυνση της διευκόλυνσης, ο δανειολήπτης φθάνει να πληρώνει τόκο 140% ενώ χάνει και το αυτοκίνητο του.

Μεγάλη εκμετάλλευση εντοπίζεται και στον τομέα των ασφαλιστικών εταιρειών, όπου ο ασφαλισμένος φθάνει να πληρώνει από την τσέπη του τις χημειοθεραπείες, αφού υπάρχει όρος για άπαξ καταβολή ποσού, αγνοώντας ότι οι χημειοθεραπείες δεν γίνονται ποτέ άπαξ.

Επίσης ένας άλλος τομέας που ελέγχεται είναι τα «ηλεκτρονικά φροντιστήρια», τα οποία μπορεί μεν να λειτουργούν με μικρότερο κόστος, αλλά πολλά από αυτά δεν έχουν άδεια λειτουργίας.

Μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και με τις πωλήσεις τηλεμάρκετινγκ.

Όπως διαπιστώθηκε, σε κάποιες περιπτώσεις, πουλούσαν προϊόντα με τοκογλυφία, οι καταναλωτές πλήρωναν σε βάθος χρόνου με την ηλεκτρονική τους κάρτα για προϊόντα που δεν έπαιρναν ποτέ.

Άλαλα τα χείλη των ασεβών, αδέλφια.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

«Εμπάργκο» Μπάιντεν στα δίκτυα 5G κοντά σε αεροδρόμια των ΗΠΑ

«Εξαιρετικά επικίνδυνη» η κρίση στην Ουκρανία λέει η Ψάκι

«Πράσινο φως» για την ίδρυση Μουσείου Εναλίων Αρχαιοτήτων Πειραιά

Τζανακόπουλος: Όσο το δυνατόν γρηγορότερα γίνουν εκλογές τόσο το καλύτερο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα