ΑΘΗΝΑ
02:37
|
06.07.2022
Αλκοόλ, αρακάς και ψήφοι: Είναι αλήθεια οι περισσότεροι Έλληνες... πότες, δεν πλένονται και τρέφονται με κατεψυγμένα λαχανικά;
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε δυσθεώρητα επίπεδα έχει ανέλθει η (κατά)χρηση των στατιστικών στοιχείων, τα οποία εργαλειοποιούνται και χρησιμοποιούνται για μπαλκονάτα ή τηλεοπτικά ευφυολογήματα και πολιτικές λεκτικές ακροβασίες, με συνέπεια να θυμίζουν οδυνηρή κοινωνική φάρσα.

Χωρίς καμία πρόθεση αμφισβήτησης της Στατιστικής ή της Οικονομικής Θεωρίας, αλλά με σαφή πρόθεση αμφισβήτησης της χρήσης τους από δημοσιολογούντες, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι αποτελεί αξίωμα η Οικονομική Πρακτική της Καθημερινότητας σύμφωνα με την οποία κανείς δεν πήγε στην λαϊκή αγορά και στο σούπερ μάρκετ με μέσο όρο, αλλά με το εισόδημά του.

Στο πλέξιμο μπορεί κάποιες φορές να είναι χρήσιμη η ένωση των δύο άκρων του νήματος, όμως στην πολιτική και την οικονομία μπορεί να δημιουργήσει οφθαλμαπάτες, με τραγικές συνέπειες ακόμη και γι’ αυτούς που το επιχειρούν:

  • Όταν τουλάχιστον ένας στους τρεις εργαζόμενους έχει μεικτές μηνιαίες αποδοχές 471,62 ευρώ και τα μισθολόγια συμπιέζονται δραματικά (με ή χωρίς την αφορμή της υγειονομικής κρίσης), δημιουργεί ερωτήματα η ανάδειξη του «μέσου μισθού στα 1.161 €».
  • Όταν κύρια σύνταξη έως 700 € μεικτά (658 € καθαρά), λαμβάνει σχεδόν το 50% των συνταξιούχων (1.131.147 ή 46%), 671.329  συνταξιούχοι λαμβάνουν έως 500 € μεικτά (470 € καθαρά) και 930.247 συνταξιούχοι 600 € μεικτά (580 € καθαρά), ποιους καθησυχάζει η διαπίστωση ότι “η μέση σύνταξη φθάνει τα 741€”;
  • Και τελικά, ποιον στην πραγματικότητα ωφελεί η διαπίστωση ότι σε μια περιφέρεια της χώρας η κυβέρνηση φέρεται να διατηρεί υψηλά ποσοστά στις προτιμήσεις του εκλογικού σώματος με… παράλληλη αναγωγή στο σύνολο της επικράτειας;

Με την ίδια λογική της πολιτικής οφθαλμαπάτης, αν χρησιμοποιήσουμε κατά το δοκούν τα αποτελέσματα των πωλήσεων αγαθών:

  • Αύξηση οινοπνευματωδών ποτών σε σχέση με πέρυσι (Βότκα +18,4%, Ρούμι +16,5%, Ουίσκι +13,3%)
  • Αύξηση στις πωλήσεις κατεψυγμένων λαχανικών (+16,5%) και μείωση των ειδών προσωπικής υγιεινής και περιποίησης (αντισηπτικά -37,9%, σαπούνια για το πλύσιμο των χεριών -17,7% και καθαριστικά σπιτιού -13,9%),

και καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι Έλληνες είναι… πότες, δεν πλένονται και τρέφονται με κατεψυγμένα λαχανικά!

Στο σημείο αυτό, δεν μένει παρά να καταφύγουμε στην γνωστή έκκληση- τηλεοπτικό σλόγκαν : «Αντώνη (Χρόνια πολλά) αγάπη μου, έλα πάρε με από δω»…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στρατηγική η αμυντική σχέση Ελλάδας-Ισραήλ

Απομακρύνεται από το πόστο του Πρέσβη της Ουκρανίας στη Γερμανία ο Μέλνικ

Αγορές με το «σταγονόμετρο» και διακοπές μόνον για έναν στους δύο Έλληνες…

Υπό κατάρρευση η κυβέρνηση Τζόνσον λένε οι Εργατικοί

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα