ΑΘΗΝΑ
10:26
|
23.06.2026
Ένα σχόλιο… για σινεφίλ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η «Ελπίδα» έπνιξε τον Νότο στο χιόνι και ο Βορράς απολαμβάνει το κρύο του καυστικά. «Αλιεύσαμε» τη φωτογραφία από το προφίλ Θεσσαλονικού που αγαπά τον κινηματογράφο.

Βρείτε τις ταινίες του Λίο ΝτιΚάπριο και Don’t Look Up.

 

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα