ΑΘΗΝΑ
23:07
|
25.06.2026
Ο Δήμαρχος του Ηρακλείου, Βασίλης Λαμπρινός έχει κάνει και τις τρεις δόσεις του εμβολίου.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στην κλινική κορονοϊού του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου νοσηλεύεται από το απόγευμα ο δήμαρχος Ηρακλείου, Βασίλης Λαμπρινός.

Γιατί εισήχθη στο νοσοκομείο

Ο δήμαρχος Ηρακλείου, Βασίλης Λαμπρινός, είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό την περασμένη Παρασκευή, χωρίς μέχρι σήμερα να παρουσιάζει ιδιαίτερα προβλήματα.

Ωστόσο μια πτώση στο οξυγόνο του, τον ανάγκασε να οδηγηθεί στο Νοσοκομείο, όπου τελικά αποφασίσθηκε η εισαγωγή του.

Η κατάσταση της υγείας του παραμένει σταθερή, ενώ ο κ. Λαμπρινός έχει κάνει και τις τρεις δόσεις του εμβολίου.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Στη Βουδαπέστη ο Πιερρακάκης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα