Η μέρα (ενδεχομένως περισσότερο η νύχτα) απαιτεί υποτίθεται μία ειδική μεταχείριση. Εάν είστε σε δίλημμα ανάμεσα σε άνθη, κρασιά και γλυκά ήρθε η ώρα να δείτε τα στατιστικά και με γνώμονα τις προτιμήσεις του αγαπημένου ή της αγαπημένης σας να προβείτε στις ανάλογες αγορές, όσο είναι ακόμη ανοικτά τα μαγαζιά και υπό την προϋπόθεση ότι δεν σας πρόλαβε ο λογαριασμός της ΔΕΗ τινάζοντας την μπάνκα στον αέρα!
Επειδή όμως οι καιροί (όχι μόνον οικονομικά…) είναι χαλεποί, καλό είναι να γνωρίζεται πως οι περισσότεροι (52,1% των ερωτευμένων Βαλεντίνων) προτιμά να κάνει το «χρέος» του με τις ευχετήριες κάρτες: Κοστίζουν ελάχιστα, δίνουν τα κατάλληλα μηνύματα και στο κάτω-κάτω προσφέρουν το «κατιτίς» που σαφώς και είναι καλύτερο του τίποτα.
Αμέσως μετά έρχονται τα σοκολατάκια και άλλα συναφή γλυκίσματα που φτιάχνουν τη διάθεση στο άψε-σβήσε δίχως πολλά-πολλά. Αυτά τα προτιμά το 47,5% των δηλωμένων ερωτευμένων.
Μετά πάμε στους πεινασμένους Βαλεντίνους που προτιμούν την έξοδο στο εστιατόριο αφού με τον τρόπο αυτόν γλιτώνουν τη ρουτίνα της κουζίνας. Τη λύση του εστιατορίου προτιμά το 34,6%.
Ωστόσο εάν κάτι είναι σχεδόν ταυτισμένο με την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι τα τριαντάφυλλα. Το 63% προτιμά σαφώς τα πορφυρά ρόδα όταν σκέφτεται να κάνει ένα δώρο για τη μέρα του Αγαπημένου αγίου των ανθοπωλών, της κάβας, των εμπορικών κέντρων.
Περί ορέξεως και χρωματικής προτιμήσεως λόγος ουδείς! Ένα 27% προτιμά τα ροζ τριαντάφυλλά, το 26% τα λευκά, τα 20% μία ποικιλία χρωμάτων, το 18% τα μοβ, το 15% τα κίτρινα ενώ οι πιο απαιτητικοί καταλήγουν στα ροδακινί (13%) και στα πορτοκαλί (11%).
Το κάτι παραπάνω…
Κάρτες διαβάσαμε. Σοκολατάκια φάγαμε. Άνθη μυρίσαμε. Δείπνο απολαύσαμε. Ε πάντα υπάρχει χώρος για κάτι παραπάνω!
Πάντα θα υπάρχουν οι πιο γενναιόδωροι και αποφασισμένοι που επιλέγουν την «ασφαλή» λύση ενός κοσμήματος (17,3%) και οι πιο ριψοκίνδυνοι που επιλέγουν είδη ένδυσης (κατά 14,4%).
Από τη λίστα δεν λείπουν οι πιο «κουλ» (για να μην πούμε αδιάφοροι) που επιλέγουν τις δωροκάρτες (12,6%), ενώ στο τέλος μένει και ένα 12,2% που θεωρούνται μάλλον οι πιο ευφάνταστοι καθώς διαγράφουν μονοκοντυλιά όλες τις παραπάνω επιλογές κάνοντας την υπέρβαση με κάτι που δεν μπορεί να καταγραφεί στις στατιστικές έρευνες…(12%).
Ιδού συμπυκνωμένα όλα τα παραπάνω στατιστικά σε ένα γράφημα για να τα εμπεδώσετε!
Καλά…ξεμπερδέματα!