ΑΘΗΝΑ
04:48
|
26.06.2026
Η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε δημόσιους χώρους, καταστήματα και συγκοινωνία καταργείται από αύριο.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Χωρίς υγειονομικές μάσκες θα κυκλοφορούν από αύριο οι Μοσχοβίτες σε καταστήματα και μέσα συγκοινωνίας, περίπου δύο χρόνια μετά την υποχρεωτική επιβολή του μέτρου στο πλαίσιο αποφάσεων για τον περιορισμό της πανδημίας του κορονοϊού.

Την απόφαση ανήγγειλε σήμερα ο δήμαρχος της Μόσχας Σεργκέι Σομπιάνιν στο μπλογκ του, τονίζοντας:

«Η σταθερή βελτίωση της επιδημιολογικής κατάστασης μας επιτρέπει να πάρουμε μία απόφαση που αναμενόταν από καιρό. Από την Τρίτη, 15 Μαρτίου 2022, καταργούμε την υποχρεωτική χρήση της προστατευτικής μάσκας σε επιχειρήσεις, υπηρεσίες, μέσα συγκοινωνίας».

Νίκη Σομπιάνιν στη Μόσχα δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα - Newsbeast

Η υποχρεωτική χρήση της υγειονομικής μάσκας σε καταστήματα και μέσα συγκοινωνίας είχε επιβληθεί στις 12 Μαίου 2020.

Το πρόστιμο για τη μη χρήση προστατευτικής μάσκας ήταν 4.000 ρούβλια (περίπου 36 δολάρια).

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Στη Βουδαπέστη ο Πιερρακάκης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα