ΑΘΗΝΑ
06:17
|
18.11.2024
Σκληρή κριτική στην πρόσφατη υποτιθέμενη φιλεργατική ρύθμιση της κυβέρνησης για τους εργαζόμενους διανομείς σε ψηφιακές πλατφόρμες ασκεί το Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σκληρή κριτική στην πρόσφατη υποτιθέμενη φιλεργατική ρύθμιση της κυβέρνησης για τους εργαζόμενους διανομείς σε ψηφιακές πλατφόρμες ασκεί το Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Αττικής με ανακοίνωσή του.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (FREELANCER) ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙ ΜΕ 10 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ!

Η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας που εκδόθηκε στις 28/3 και αφορά τους διανομείς με εξαρτημένη εργασία (freelancer) στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες είναι απαράδεκτη και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει τις ανάγκες για την ασφάλεια των διανομέων.

Αφού πρώτα η κυβέρνηση με το νόμο Χατζηδάκη βάφτισε τους διανομείς «ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» για να απαλλάξει τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες από το κόστος των ασφαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων διανομέων, τους διαχωρίζει εσκεμμένα από τους υπόλοιπους μισθωτούς και από τα βασικά αιτήματα που έχουν καταθέσει τα σωματεία με δεκάδες κινητοποιήσεις όλο το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την χορήγηση των μέτρων προστασίας και ασφάλειας που αφορούν το σύνολο της παραγωγικής διαδικασίας.

Π.χ. Μέσα Ατομικής Προστασίας με σύγχρονες προδιαγραφές (κράνος, πανωφόρι, κατωφόρι, μπότες κ.λπ), εταιρικά οχήματα με προδιαγραφές καταλληλότητας μεταφοράς προϊόντων, αποστάσεις παραλαβής παράδοσης και συνθήκες πλοήγησης, μέτρα για την κατάργηση της αξιολόγησης και εντατικοποίηση της εργασίας με την πληρωμή με το κομμάτι, που αποτελούν παράγοντες για την αύξηση των εργατικών και θανατηφόρων ατυχημάτων όλα αυτά τα χρόνια.

Η χορήγηση για την αποζημίωση 15% του οχήματος των διανομέων που ισχύει από το 4611/19 όπως και στον ν. 4808/21 συνεχίζει στην ουσία να απαλλάσσει τις εταιρείες από το σύνολο του κόστους των οχημάτων και την υποχρέωση τους να παρέχουν εταιρικά οχήματα με προδιαγραφές ασφάλειας των οδηγών.

Μάλιστα η χορήγηση του με βάση το κατώτατο μισθό σε καμία περίπτωση δε φτάνει ούτε για τη βασική συντήρηση ιδιαίτερα σε συνθήκες μεγάλης ακρίβειας, υπολογίζοντας ότι οι διανομείς με εξαρτημένη εργασία παροχής υπηρεσιών είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν και τα έξοδα καυσίμων.

Δε μας προκαλεί εντύπωση ο πανηγυρισμός της πλειοψηφίας της Διοίκησης της Ομοσπονδίας Επισιτισμού – Τουρισμού για την συγκεκριμένη απόφαση, την οποία τη παρουσίασε και ως αίτημα της.

Άλλωστε είναι γνωστό ότι υπηρετούν τα συμφέροντα των εταιρειών και ταυτίζονται με τη πολιτική των κυβερνήσεων που θεωρούν την ασφάλεια μας κόστος για τους εργοδότες. Για αυτό το λόγο οι διανομείς μέχρι σήμερα τους έχουν γυρίσει τη πλάτη.

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Οι BRICS βάζουν στο ράφι το δολάριο;

Το Πολυτεχνείο ζει… μαζικά στους δρόμους και σε αγώνες ενάντια στον φασισμό

Παππάς: Ο κ. Μητσοτάκης πληρώνει όσα έκανε επί ΣΥΡΙΖΑ

Είκοσι τρεις συλλήψεις στο Μανιπούρ της Ινδίας μετά από βίαιες διαδηλώσεις

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα