Αμιγώς ψηφιακά θα γίνονται οι επικοινωνίες με τις κατά τόπους εφορίες από την ερχόμενη Δευτέρα, 9 Μαΐου σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, σε ό,τι αφορά διαδικασίες που έχουν ήδη ή πρόκειται να ενταχθούν στην ψηφιακή εφαρμογή «τα αιτήματά μου».
Ετσι, από τις 9 του μήνα, η ψηφιακή υποβολή αιτημάτων, έντυπων δηλώσεων προς τις ΔΥΟ και άλλων δικαιολογητικών θα γίνεται μόνον μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή και όχι μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Όσα αιτήματα θα υποβάλλονται στις ΔΟΥ μέσω e-mail από τις 9/5/2022 και μετά, για διαδικασίες που έχουν ενταχθεί στην εφαρμογή, «Τα Αιτήματά μου» θα θεωρούνται ως μη υποβαλλόμενα και δεν επιφέρουν κανένα έννομο αποτέλεσμα.
Μέσω της ψηφιακής «πύλης» myAADE οι φορολογούμενοι που επιθυμούν να απευθύνουν ψηφιακά αιτήματα μέσω της πλατφόρμας «Τα Αιτήματά μου» ή να προγραμματίσουν ψηφιακά την επίσκεψή τους μέσω της πλατφόρμας «Τα Ραντεβού μου» στο σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας, μπορούν:
- Να εντοπίσουν περισσότερες από 250 ομαδοποιημένες διαδικασίες ανά θεματική κατηγορία, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά τους.
- Να λάβουν, μέσω υπερσυνδέσμων, τα απαιτούμενα ψηφιακά αρχεία, και να έχουν πρόσβαση στο σχετικό κανονιστικό πλαίσιο.
- Να αναζητήσουν «έξυπνα» τη διαδικασία που τους ενδιαφέρει, κάνοντας χρήση λέξεων – κλειδιά.