ΑΘΗΝΑ
19:46
|
17.11.2024
Ο Ρώσος υπουργός Βιομηχανίας και Εμπορίου σημείωσε ότι οι Ρώσοι καταναλωτές έχουν μια σταθερή πεποίθηση ότι «το ξένο είναι καλύτερο».
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η ρωσική κυβέρνηση ενέκρινε τη χορήγηση επιδοτήσεων ώστε να διαφημιστούν ρωσικές μάρκες, κυρίως στην τηλεόραση, και σχεδιάζει να διανείμει 500 εκατομμύρια ρούβλια για τον σκοπό αυτό σε πιλοτική λειτουργία το 2022, δήλωσε ο υπουργός Βιομηχανίας και Εμπορίου, Ντένις Μαντούροφ, στο φόρουμ Russian Retail Week.

Ο Μαντούροφ σημείωσε ότι οι Ρώσοι καταναλωτές έχουν μια σταθερή πεποίθηση ότι «το ξένο είναι καλύτερο», κατά συνέπεια, ακόμη και τα προϊόντα που παράγονται στη Ρωσία πωλούνται με μάρκες σε ξένες γλώσσες.

«Νομίζω ότι αυτό είναι απλώς η μάστιγα μας, ξεκινώντας από τα ονόματα παντού που είναι σε ξένες γλώσσες, ξεχνώντας τα ρωσικά, και στα προϊόντα και στα αγαθά. Ρωτάω [έναν Ρώσο κατασκευαστή], ‘Γιατί αυτό δεν είναι στα ρωσικά;’ [Και η απάντηση είναι] «Ακούστε, δεν το αγοράζουν: Αν το γράψετε σε μια ξένη γλώσσα, τότε το αγοράζουν, αλλά αν το γράψετε στα ρωσικά, δεν το αγοράζουν», συνέχισε ο Μαντούροφ.

«Το προϊόν κατασκευάζεται στη Ρωσία, απλά κανείς δεν το γνωρίζει αυτό. Για να γίνει γνωστό, η κυβέρνηση αποφάσισε για πρώτη φορά φέτος να διαθέσει 500 εκατομμύρια ρούβλια, σε πιλοτική λειτουργία, προκειμένου να προωθηθούν οι ρωσικές μάρκες στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κυρίως στην τηλεόραση», είπε ο Μαντούροφ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Οι BRICS βάζουν στο ράφι το δολάριο;

Το Πακιστάν συζητά με το ΔΝΤ την ατζέντα μεταρρυθμίσεων του προγράμματος διάσωσης ύψους 7 δισ. δολαρίων

Κασσελάκης: Τσίπρας-Πολάκης ήξεραν για νεκρούς στο Μάτι και το έκρυβαν

Ε.Ε.: Το 11,8% των υλικών χρήσης προήλθαν από ανακυκλωμένα απόβλητα για το 2023

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα