ΑΘΗΝΑ
17:03
|
08.11.2024
Το Netflix αναζητεί ήδη «παίκτες» και υπόσχεται ότι το δικό του «Καλαμάρι» θα είναι λιγότερο αιμοβόρο και δυστοπικό σε σχέση με τη νοτιοκορεατική τηλεοπτική επιτυχία.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το Netflix έχει αρχίσει να αναζητεί «προθύμους» για ένα ριάλιτι εμπνευσμένο από τη νοτιοκορεατική τηλεοπτική σειρά «χρυσωρυχείο», «Squid Game» (Παιχνίδι Καλαμαριού). Ωστόσο, οι εμπνευστές του νέου ριάλιτι ξεκαθαρίζουν ότι στη δική τους εκδοχή οι παίκτες δεν θα παίζουν κορώνα γράμματα τη ζωή τους, όπως συμβαίνει στο δυστοπικό τηλεοπτικό δράμα. Στο ριάλιτι του Netflix οι 465 πρόθυμοι από όλο τον κόσμο θα διαγωνίζονται σε διάφορα παιχνίδια και όσοι δεν τα καταφέρνουν θα αποχωρούν απλά με άδεια χέρια. Ο ένας τυχερός θα οικονομήσει το ποσό των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι το ριάλιτι των δέκα επεισοδίων θα κυκλοφορήσει υπό τον τίτλο: «Squid Game: Η Πρόκληση» με το «μεγαλύτερο καστ και χρηματικό έπαθλο στην ιστορία των ριάλιτι σόου».  Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να είναι ηλικίας τουλάχιστον 21 ετών, να μιλούν αγγλικά και να είναι ελεύθεροι και διαθέσιμοι για τις τέσσερις εβδομάδες των γυρισμάτων, που αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.

Εκτός από το ριάλιτι, το Netflix ανακοίνωσε επίσης ότι η δημοφιλής σειρά από τη Νότια Κορέα ανανεώνεται με μια δεύτερη σεζόν. Δεν έχει διευκρινιστεί ωστόσο πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η προβολή των νέων επεισοδίων. Στην επίσημη σελίδα της δημοφιλούς πλατφόρμας στο Twitter, έχει ανέβει το πρώτο teaser, το οποίο από ένα μήνυμα του Hwang Dong-Hyuk, του δημιουργού της σειράς. Ο δημιουργός του «Squid Game» αποκαλύπτει ότι στην 2η σεζόν θα δούμε και έναν νέο ήρωα… Στα νέα επεισόδια, θα γνωρίσουμε το αγόρι της Young-Hee, Cheol-su.  «Μας πήρε 12 χρόνια για να φέρουμε στη ζωή τον πρώτο κύκλο του Squid Game. Αλλά χρειάστηκαν δώδεκα μέρες για το Squid Game να γίνει η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών. Ως ο συγγραφέας, ο σκηνοθέτης και ο παραγωγός του Squid Game θέλω να απευθυνθώ στους φανς σε όλο τον κόσμο. Σας ευχαριστώ που βλέπετε και αγαπάτε τη σειρά», είπε.

Το Netflix κάνει ό,τι μπορεί για να επιστρέψει δυναμικά στην ανταγωνιστική αγορά του streaming. Η δημοτικότητά του έχει πάρει εδώ και καιρό την κάτω βόλτα, αφού αποφάσισε να αυξήσει τις τιμές του για τους συνδρομητές και να «κυνηγήσει» όσους μοιράζονται το ίδιο πακέτο. Επιπλέον, η αποχώρηση της πλατφόρμας από τη Ρωσία έχει στοιχίσει περισσότερο το ίδιο το Netflix και καθόλου τους Ρώσους.

Τον περασμένο Απρίλιο, η πλατφόρμα παραδέχθηκε ότι βιώνει μια απότομη πτώση συνδρομητών και εξέφρασε φόβους για εκατομμύρια άλλους που βρίσκονται με το ένα «πόδι» εκτός των υπηρεσιών της. Αυτή η έκρηξη ειλικρίνειας στοίχισε στο Netflix περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγοραία αξία της, καθώς οι ειδικοί την εξέλαβαν ως ένδειξη μιας εμπορικής κατρακύλας χωρίς επιστροφή.  

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

«Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το δικαίωμα στην άμβλωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Το τραγούδι της ημέρας

Κατηγορίες σε τρία άτομα για τον θάνατο του τραγουδιστή Λίαμ Πέιν

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα