Την πρώτη αύξηση κομίστρων μετά από περίπου 13 χρόνια πέτυχαν σήμερα οι οδηγοί ταξί σε συνομιλίες που είχαν με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.
Η ελάχιστη αποζημίωση για μία σύντομη κούρσα ορίστηκε στα 4 ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΑ η εκκίνηση πτώση της σημαίας είναι πλέον στα 1,80 ευρώ από 1,19 ευρώ που ήταν, ενώ η τιμή της μονής ταρίφας (μετακίνηση εντός της περιμετρικής ζώνης) διαμορφώνεται στα 0,90 ευρώ από 0,68 ευρώ. Η διπλή ταρίφα από το 1,19 ευρώ ανέβηκε στο 1,25 ευρώ.
Η μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο ως τα μεσάνυχτα ανέβηκε στα 40 ευρώ και στα 55 ευρώ από τα μεσάνυχτα ως τις 5.00 το πρωί. Αντίστοιχα η μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης ως τα μεσάνυχτα ορίστηκε στα 24 ευρώ και από τα μεσάνυχτα ως τις 5.00 το πρωί στα 32 ευρώ.
Επιπλέον μονομερείς αυξήσεις σε ταξί από την εφαρμογή ΒΕΑΤ
Ανακοίνωση της BEAT αναφέρει ότι από σήμερα, 16 Ιουνίου, η εφαρμογή χρεώνει επιπλέον τους πελάτες με ένα ποσό που φτάνει μέχρι και τα 2 ευρώ ως «κόστος προ-μίσθωσης».
Η BEAT εκφράζει την πεποίθηση πως αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει την εξυπηρέτησή του, ενώ θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, «το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή».
Ωστόσο η απόφαση της εταιρίας προκάλεσε την έντονη αντίδραση του ο προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου, που τόνισε:
«Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να το κάνουν, ούτε να παρεμβαίνουν στο τιμολόγιο, από τη στιγμή μάλιστα που δεν διαθέτουν καν ΑΦΜ στην Ελλάδα. Δυστυχώς το υπουργείο κωφεύει κι ο κόσμος θα επιβαρυνθεί με επιπλέον κόστη ακόμη και για μια τέτοια εφαρμογή».
Ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ ζήτησε από τους συναδέλφους του και το επιβατικό κοινό να ακυρώσουν στην πράξη αυτή την «τροποποίηση της εμπορικής πολιτικής», δηλαδή να χρησιμοποιούν αδιαμεσολάβητα το ταξί ή μέσω των εταιριών ραδιοταξί.