Η ΔΕΗ υποστηρίζει πως έχει στα χέρια της ένα ψηφιακό εργαλείο που βοηθάει τους καταναλωτές να κατανοήσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα και να υιοθετήσουν συνήθειες εξοικονόμησης και βιωσιμότητας. Το αποκαλεί myEnergyCoach και υποτίθεται πως μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της ενεργειακής δαπάνης, όσο και την προστασία του περιβάλλοντος.
Το νέο ψηφιακό εργαλείο μπορεί να το βρει κανείς στην στην ιστοσελίδα dei.gr και παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να:
- Παρακολουθήσουν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο νοικοκυριό ή την επιχείρησή τους.
- Να μάθουν πώς αυτή επιμερίζεται μεταξύ των ηλεκτρικών συσκευών τους.
- Να πάρουν εξατομικευμένες συμβουλές και προτάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους.
- Να ανακαλύψουν τα ενεργειακά και οικονομικά οφέλη από την αντικατάσταση των παλαιών συσκευών τους με σύγχρονες, υψηλής ενεργειακής απόδοσης.
Παράλληλα, για όσους προτιμούν την προσωπική επαφή, δημιουργήθηκε μια νέα ομάδα ενεργειακών συμβούλων ΔΕΗ myEnergyCoach, με ειδική γνώση και εμπειρία σε θέματα βιωσιμότητας και εξοικονόμησης που θα βρίσκονται δίπλα σε όλους τους καταναλωτές για να:
- Βοηθούν στην κατανόηση της κατανάλωσης του σπιτιού τους.
- Δίνουν εξειδικευμένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας βάσει του ενεργειακού προφίλ του καταναλωτή.
- Εξηγούν βήμα-βήμα τη χρήση των εργαλείων εξοικονόμησης, όπως το ΔΕΗ myEnergyCoach, το e-SelfMetering και ΔΕΗ myEnergyHeatPump.
- Προτείνουν εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καταναλωτή.
- Ενημερώνουν για τους τρόπους ενεργειακής αναβάθμισης των σπιτιών καθώς και για τα ενεργειακά και οικονομικά οφέλη από την αντικατάσταση των παλαιών συσκευών με νέες ενεργειακά αποδοτικότερες.
Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με την ομάδα των ενεργειακών συμβούλων κλείνοντας το ραντεβού τους ηλεκτρονικά σε ένα από τα 33 επιλεγμένα καταστήματα ή να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά στο 800 900 1000.