ΑΘΗΝΑ
20:56
|
24.06.2026
Οι κάτοικοι της περιοχής Νέα Ζωή και Νέος Πόντος ειδοποιήθηκαν από το 112 να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τα σπίτια τους καλούνται να εγκαταλείψουν από τις 18.00 σήμερα το απόγευμα οι κάτοικοι της Νέα Ζωής και Νέου Πόντου στη Μάνδρα, εξαιτίας πυρκαγιάς που μαίνεται σε αγροτοδασική έκταση της περιοχής.

Οι κάτοικοι της περιοχής ειδοποιήθηκαν με μήνυμα στα κινητά τηλέφωνα μέσω του 112.

Επί τόπου βρίσκονται πιο ενισχυμένες δυνάμεις που απαρτίζονται απο 50 πυροσβέστες με δύο ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 22 οχήματα, πέντε πυροσβεστικά αεροσκάφη και τρία ελικόπτερα με την παράλληλη συνδρομή υδροφόρων δήμων της περιοχής.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Περιμένουν τα αποτελέσματα νεκροψίας-νεκροτομής για την αιτία θανάτου της 36χρονης λεχώνας-γιατρού

Στον κλοιό καύσωνα από τις 26/6 και η Δανία

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα