ΑΘΗΝΑ
03:06
|
27.06.2026
Για τρίτη φορά συναπτή φορά ο Πρόεδρος της FED αύξησε τα επιτόκια κατά 0,75% ζορίζοντας ακόμη πιο πολύ τους Αμερικανούς δανειολήπτες.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο  επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ, Τζερόμ Πάουελ, αποκάλυψε σήμερα πότε θα σταματήσει την σταδιακή (ή και πιο απότομη) αύξηση των επιτοκίων: «Μέχρι να επιστρέψει ο πληθωρισμός κοντά στον στόχο του 2%» ήταν η απάντησή του. Με τον τρόπο αυτό προειδοποίησε τον αμερικανικό λαό και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις πως έχουν μπροστά τους όχι μόνον έναν «δύσκολο χειμώνα» αλλά και μία μεγάλη «ανηφοριά» με μόνιμη επωδό την αύξηση του κόστους δανεισμού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για (ήδη…) μειωμένη αγοραστική δύναμή των Αμερικανών.

Προηγουμένως η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Ανοικτής Αγοράς (FOMC) είχε αυξήσει τα επιτόκια κατά 0,75% φθάνοντάς τα στο 3,25%.

Ο ίδιος ο Πάουελ δεν έκανε καν τον κόπο να «χρυσώσει» το χάπι στους Αμερικανούς, προειδοποιώντας πως «η μείωση του πληθωρισμού είναι πιθανό να απαιτήσει μια διαρκή περίοδο ανάπτυξης με ρυθμό κατώτερο της τάσης» και «πολύ πιθανόν [σημαίνει] κάποια άμβλυνση των συνθηκών στην αγορά εργασίας». Δηλαδή με άλλα λόγια υπαινίχθηκε στασιμοπληθωρισμό και αύξηση της ανεργίας…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς του εμφυλίου στον Λίβανο λέει βουλευτής της Χεζμπολάχ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Συμφωνία πλαίσιο Ισραήλ-Λιβάνου για… μικρή αποχώρηση Ισραηλινών στρατιωτών

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα