ΑΘΗΝΑ
02:08
|
28.06.2026
Πώς αξιολογούν χρήστες στο Twitter το νομοσχέδιο της ΝΔ για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Υγειονομικοί και πολίτες έδειξαν χθες έξω από τη Βουλή την αντίθεσή τους απέναντι στο νέο νομοσχέδιο της Νέας Δημοκρατίας για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη, το οποίο σύμφωνα με την κυβέρνηση δίνει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα στους γιατρούς του ΕΣΥ να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα.

Η αντιπαράθεση κατά τη χθεσινή συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής ήταν έντονη με σύσσωμη την αντιπολίτευση να καταδικάζει το σχέδιο νόμου, γιατί ανοίγει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Έντονες ήταν οι αντιδράσεις του κόσμου και στο Twitter:   

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

«Ηθική Επανάσταση» και μέτωπο με τις τράπεζες, εξήγγειλε από το Εθνικό Συμβούλιο της ΕΛ.Α.Σ. ο Τσίπρας

Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας-Παγίωση της ΕΛ.Α.Σ. στη δεύτερη θέση

Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς του εμφυλίου στον Λίβανο λέει βουλευτής της Χεζμπολάχ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα