Οι συνεχιζόμενες ελλείψεις προσωπικού και τα προβλήματα ομαλής λειτουργίας της βρετανικής αεροπορικής εταιρίας «British Airways» έκαναν και πάλι το «θαύμα» τους με ευθύνες της διοίκησης και των μετόχων της εταιρίας: Λίγες μέρες πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων και μεσούσης της εβραϊκής γιορτής Χάνουκα, χιλιάδες επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι σε αεροδρόμια των ΗΠΑ, του Καναδά, σε τουριστικούς παραδείσους της Καραϊβικής και άλλες χώρες με προορισμό τα αεροδρόμια Χίθροου και Γκάτγουικ του Λονδίνου.
Μία από τους εκατοντάδες ήταν και γνωστή Βρετανίδα ηθοποιός Λιζ Χάρλεϊ, που όπως ανέφερε με αναρτήσεις της σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έμεινε πάνω από 20 ώρες στο αεροδρόμιο της Αντίγκουα δίχως ενημέρωση, δίχως καν ένα ποτήρι νερό (πόσο μάλλον κουπόνια δωρεάν σίτισης ή ξενοδοχεία).
«Μας άφησαν χωρίς φαγητό, νερό ή ξενοδοχείο», έγραψε και αποκάλυψε ότι πήρε ένα ταξί για να φύγει από το αεροδρόμιο. Παράλληλα προειδοποίησε τους άλλους ταξιδιώτες να αποφύγουν να πετάξουν με τη British Airways.
Αυτά τα προβλήματα όπως οι απώλειες ή οι πολυήμερες καθυστερήσεις αποσκευών επιβατών του βρετανικού αερομεταφορέα δεν είναι ζήτημα των τελευταίων ημερών. Σημειώνονται ανά διαστήματα εδώ και μήνες καθώς η διοίκηση της εταιρίας δεν κατάφερε να αναπληρώσει τις θέσεις εργασίας που κατάργησε στη διάρκεια της πανδημίας προκειμένου να μειώσει το λειτουργικό κόστος στο πλαίσιο της πολύμηνης καθήλωσης των αεροσκαφών (λόγω covid-19). Η απροθυμία της διοίκησης να προσελκύσει εργαζόμενους προσφέροντας ελκυστικούς μισθούς, συνθήκες εργασίας και πακέτα ασφάλισης εξηγεί τις ελλείψεις προσωπικού σχεδόν σε κάθε πόστο υπηρεσιών.