ΑΘΗΝΑ
00:33
|
24.05.2024
Οι χρήστες του Instagram και του Facebook θα μπορούν πλέον να πληρώνουν ώστε να επαληθεύσουν το προφίλ τους, ανακοίνωσε η Meta.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Οι χρήστες του Instagram και του Facebook θα μπορούν πλέον να πληρώνουν ώστε να επαληθεύσουν το προφίλ τους μέσω το περιβόητου «μπλε τικ», ανακοίνωσε η μητρική εταιρεία Meta.

Η επαλήθευση προφίλ στις πλατφόρμες της Meta θα κοστίζει 11,21 ευρώ τον μήνα στον ιστότοπο ή 14,01 ευρώ για τους χρήστες iPhone. Η επαλήθευση προφίλ θα γίνει διαθέσιμη στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία αυτή την εβδομάδα.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Meta, δήλωσε ότι η κίνηση θα βελτιώσει την ασφάλεια και την αυθεντικότητα στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.

Η κίνηση έρχεται αφότου ο Ίλον Μασκ, ιδιοκτήτης του Twitter, εφάρμοσε την premium συνδρομή Twitter Blue για επαλήθευση των προφίλ στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης τον Νοέμβριο του 2022.

Η συνδρομητική υπηρεσία επί πληρωμή της Meta δεν είναι ακόμη διαθέσιμη για τις επιχειρήσεις, αλλά κάθε άτομο μπορεί να πληρώσει για επαλήθευση.

Τα σήματα επαλήθευσης- ή «μπλε τικ» όπως ονομάζονται – έχουν χρησιμοποιηθεί ως εργαλεία επαλήθευσης για λογαριασμούς υψηλού προφίλ για να υποδηλώνουν την αυθεντικότητά τους.

Η συνδρομή θα έδινε στους χρήστες, που πληρώνουν για ένα μπλε σήμα, αυξημένη ορατότητα των αναρτήσεών τους, προστασία από μιμητές και ευκολότερη πρόσβαση στην εξυπηρέτηση πελατών, ανέφερε η Meta σε ανάρτηση στον ιστότοπό της.

Η εταιρεία δήλωσε ότι η αλλαγή δεν θα επηρεάσει τους προηγουμένως επαληθευμένους λογαριασμούς, αλλά σημείωσε ότι θα υπάρξει αύξηση της ορατότητας για ορισμένους μικρότερους χρήστες που θα επαληθευτούν χάρη στη δυνατότητα συνδρομής.

Το να επιτραπεί στους χρήστες, που πληρώνουν την πρόσβαση επαλήθευσης των προφίλ τους, είχε προκαλέσει στο παρελθόν προβλήματα σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Η δυνατότητα επαλήθευσης πληρωμής για το Twitter τέθηκε σε παύση τον περασμένο Νοέμβριο όταν οι άνθρωποι άρχισαν να υποδύονται μεγάλες εταιρείες και διασημότητες αφότου πλήρωσαν για το μπλε σήμα.

Η εταιρεία Meta είπε ότι τα ονόματα χρήστη σε Instagram και Facebook θα πρέπει να ταιριάζουν με ένα έγγραφο ταυτότητας, που παρέχεται από την κυβέρνηση για να τους χορηγηθεί επαλήθευση και οι χρήστες θα πρέπει να έχουν μια φωτογραφία προφίλ που να περιλαμβάνει το πρόσωπό τους.

Άλλοι ιστότοποι όπως το Reddit, το YouTube και το Discord χρησιμοποιούν παρόμοια μοντέλα που βασίζονται σε συνδρομή.

Η Meta δεν έχει ακόμη διευκρινίσει πότε θα κυκλοφορήσει το χαρακτηριστικό σε άλλες χώρες, αν και ο Ζούκερμπεργκ είπε σε μια ανάρτησή του ότι αυτό θα γίνει «σύντομα».

Τον Νοέμβριο, η εταιρεία ανακοίνωσε 11.000 περικοπές θέσεων εργασίας ως αποτέλεσμα υπερεπενδύσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.

Τότε, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είπε ότι είχε προβλέψει μια αύξηση στην ανάπτυξη της Meta με βάση την άνοδο που είχε λόγω της πανδημίας, αλλά αυτό τελικά δεν συνέβη.

«Πολλοί άνθρωποι προέβλεψαν ότι αυτή θα ήταν μια μόνιμη ανοδική πορεία», έγραψε, «το έκανα κι εγώ, οπότε πήρα την απόφαση να αυξήσω σημαντικά τις επενδύσεις μας».

Αντίθετα, είπε ότι η «μακροοικονομική ύφεση» και ο «αυξημένος ανταγωνισμός» προκάλεσαν τα έσοδα να είναι πολύ χαμηλότερα από τα αναμενόμενα.

«Το έκανα λάθος και αναλαμβάνω την ευθύνη για αυτό», δήλωσε τότε.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το πρώτο TikTok βίντεο του Κουτσούμπα με μουσική Μαρίνας Σάττι (video)

Ανησυχίες στις ΗΠΑ για τα εμπορικά μυστικά Τεχνητής Νοημοσύνης

Ρωσία: Στο Δημόσιο περνά ο μεγαλύτερος εγχώριος παραγωγός κρασιού

Πετρέλαιο: Πτώση τιμών και ζήτησης, ανησυχία για αύξηση επιτοκίων

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα