ΑΘΗΝΑ
12:41
|
26.04.2024
Ο ίδιος θα ήθελε να πιστεύει πως το βίντεο κλιπ έχει... «χιούμορ και αιχμές». Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που δύσκολα διακρίνει ένας πνευματώδης θεατής.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο ζήλος με τον οποίο αρκετοί υποψήφιοι βουλευτές και πολιτευτές σπεύδουν να διαμορφώσουν την προεκλογική τους εκστρατεία στο πλαίσιο της εποχής των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με τον πόθο της… «πρωτοτυπίας» και της εξασφάλισης της πολυπόθητης εκλογής, παίρνει ενίοτε ανεκδοτολογικές διαστάσεις.

Χαρακτηριστική περίπτωση του δημοσιογράφου έως πρόσφατα «συμβούλου» του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για θέματα Λατινικής Αμερικής, Ιάσωνα Πιπίνη, που διεκδικεί την ψήφο των πολιτών της Λέσβου καθώς κατεβαίνει υποψήφιος στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια με τη Νέα Δημοκρατία.

Στην προσπάθειά του να «κάνει αίσθηση» και να ξεχωρίσει από το πλήθος σκέφθηκε να γυρίσει ένα ταινιάκι με την συμβολή του ηθοποιού και σκηνοθέτη Ρένου Χαραλαμπίδη.

Εντούτοις, ο πόθος του Πιπίνη να ξεχωρίσει με την «καλή έννοια» του όρου δε φαίνεται να εκπληρώνεται καθώς καταντά να εμφανίζεται σε ρόλο-καρικατούρα πολιτευτή που τάχα διαφοροποιείται από το παρελθόν με άφθονες προεκλογικές «υποσχέσεις».

Ο ίδιος θα ήθελε να πιστεύει πως το βίντεο κλιπ έχει… «χιούμορ και αιχμές». Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που δύσκολα διακρίνει ένας πνευματώδης θεατής. Το προεκλογικό σύνθημα «έντιμη επιλογή» πνίγεται έτσι σε ένα λογύδριο άξιο για «χρυσό βατόμουρο».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Κινητοποίηση φοιτητών έξω από τα γραφεία της CVC

Σάντερς προς Νετανιάχου: «Δεν είναι αντισημιτισμός να λέει κανείς ότι έχετε σκοτώσει 34.000 Παλαιστίνιους»

Ιερώνυμος: Δεν κάνουμε ούτε αυτό που θα μας πει ο κ. Βελόπουλος, ούτε άλλος πολιτικός

Η ByteDance δεν υποχωρεί στις πιέσεις των ΗΠΑ για πώληση του TikTok

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα