«Οριστικοποιήθηκε το σχέδιο της νέας σύμβασης παραχώρησης για την Αττική Οδό», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το ΜέΡΑ25 – Συμμαχία για τη Ρήξη για να προσθέσει: «Δεν πήραμε δηλαδή κανένα μάθημα από την προηγούμενη παραχώρηση σε ιδιώτη, που οδήγησε και στον τραγικό εγκλωβισμό οχημάτων και οδηγών κατά την κακοκαιρία που είχε πλήξει τότε την πρωτεύουσα».
«Τότε, το ΜέΡΑ25 είχε ζητήσει κατ’ επανάληψη από κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση να δεσμευτούν για την επιστροφή της Αττικής Οδού -όπως και των υπόλοιπων οδικών αρτηριών της χώρας- στο Δημόσιο, χωρίς ωστόσο να υπάρξει η σχετική δέσμευση, ούτε από την ΝΔ του κ. Μητσοτάκη που προχώρησε τώρα στην νέα παραχώρηση, ούτε και από τον ΣΥΡΙΖΑ του κ. Τσίπρα, που είχε θέσει τα θεμέλια γι’ αυτή την νέα παραχώρηση», συνεχίζει η ανακοίνωση.
«Είναι όμως πραγματικά αδιανόητο μετά από όσα συνέβησαν, κάποιοι να επιμένουν στη γνωστή και πολύ επικερδή για ορισμένους, ιδιωτικομανία, την ώρα που οι ιδιώτες που επωφελούνται αυτών των παραχωρήσεων, δεν τηρούν ούτε τα ελάχιστα για την πραγματικά ασφαλή και απρόσκοπτη χρήση των οδικών αξόνων από τους πολίτες. Μαζί με τους πολίτες λοιπόν, μπορούμε και πρέπει να τους σταματήσουμε από αυτό το έγκλημα της νέας παραχώρησης!», καταλήγει η ανακοίνωση του ΜέΡΑ25 – Συμμαχία για τη Ρήξη.
Ο διαγωνισμός για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού βρίσκεται στην τελευταία φάση και ως ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών έχει οριστεί η 29η Μαίου του 2023, αν και θεωρείται πολύ πιθανό να υπάρξει παράταση.
Στην τελική φάση του διαγωνισμού έχουν φτάσει οκτώ κοινοπρακτικά σχήματα. Η νέα παραχώρηση προβλέπεται να είναι διάρκειας 25 ετών, ενώ η υφιστάμενη λήγει τον Οκτώβριο του 2024.