ΑΘΗΝΑ
05:43
|
27.06.2026
Φωτορεπορτάζ από τη σημερινή συγκέντρωση έξω από την ισραηλινή πρεσβεία στην Αθήνα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η κοινότητα των Παλαιστινίων στην Ελλάδα τίμησε σήμερα την συμπλήρωση των 75 χρόνων από την Νάκμπα ή τη «Μεγάλη Καταστροφή», δηλαδή την εκδίωξη εκατοντάδων χιλιάδων Παλαιστινίων από τα σπίτια και τα εδάφη τους το 1948.

Συγκεντρωμένοι έξω από την περικυκλωμένη από κλούβες των ΜΑΤ ισραηλινή πρεσβεία στην Αθήνα φώναξαν συνθήματα και έκαψαν τυπωμένες σε χαρτί σημαίες των ΗΠΑ και του Ισραήλ.

Στη συγκέντρωση βρέθηκαν επίσης Κούρδοι, εργατικά σωματεία και αλληλέγγυες οργανώσεις.
Ο Κυριάκος Φίνας βρέθηκε επίσης εκεί με τον φωτογραφικό του φακό.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς του εμφυλίου στον Λίβανο λέει βουλευτής της Χεζμπολάχ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Συμφωνία πλαίσιο Ισραήλ-Λιβάνου για… μικρή αποχώρηση Ισραηλινών στρατιωτών

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα