ΑΘΗΝΑ
18:30
|
25.04.2024
Λάβαμε και δημοσιεύουμε μια απάντηση στις κατηγορίες για αγωγή SLAPP.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αναδημοσίευση κειμένου έπειτα από παράκληση του Βαγγέλη Βαρνακιώτη

Αρκετοί είναι στις μέρες μας οι «εκπρόσωποι» των κοινωνικών δικτύων που με τον λόγο και τη συμπεριφορά τους, προκαλούν το λιγότερο θυμηδία (διάθεση για γέλιο). Η έλλειψη ποιότητας, σοβαρότητας και επάρκειας, τούς εκθέτει ανεπανόρθωτα ηθικά, αλλά και το πιο σοβαρό απ’όλα, με πολλές νομικές συνέπειες, όπως πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να καταλάβει.

Αρκετοί είναι στις μέρες μας οι «εκπρόσωποι» των κοινωνικών δικτύων που με τον λόγο και τη συμπεριφορά τους, προκαλούν το λιγότερο θυμηδία (διάθεση για γέλιο). Η έλλειψη ποιότητας, σοβαρότητας και επάρκειας, τούς εκθέτει ανεπανόρθωτα ηθικά, αλλά και το πιο σοβαρό απ’όλα, με πολλές νομικές συνέπειες, όπως πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να καταλάβει.

Με αυτή την ανάρτηση θα γράψουμε ποια είναι η αλήθεια για ένα θέμα το οποίο βλέπουμε να δημοσιοποιείται και να κοινοποιείται με μοναδικό στόχο τον διασυρμό μας, παρουσιάζοντας την μισή αλήθεια, με εμφανή την διαστρέβλωση, για λόγους που έχουν να κάνουν προφανώς με την προσωπική εμπάθεια ενός προσώπου που θέλει να αποκαλείται δημοσιογράφος. Της κας Αργυρώς Γιαννουδάκη. Και μέσα από όλα αυτά που θα περιγράψω παρακάτω, θέλουμε να αποκατασταθεί η αλήθεια, αλλά παράλληλα να ενημερωθούν όλοι όσοι μπαίνουν στην διαδικασία να διαβάσουν ή να κοινοποιήσουν στα προφίλ τους μισές αλήθειες, κάνοντας μία επικίνδυνη διασπορά ενός περιστατικού που κρύβει μέσα του μίσος και εμπάθεια.

Η αλήθεια λοιπόν είναι αλλού και δεν θα φανεί μόνο από την εκδίκαση της μήνυσης που έχουμε καταθέσει και θα εκδικαστεί την Τρίτη 20 Ιουνίου 2023. Η αλήθεια δυστυχώς δεν είναι γραμμένη στο δημόσιο προφίλ της  κυρίας Αργυρώς Γιαννουδάκη, που εξακολουθούν να διαδραματίζονται απίθανα πράγματα και πάλι, κατ’ εξακολούθηση, τις τελευταίες μέρες τα οποία μας οδήγησαν κατ’ αρχήν τον Αύγουστο του 2000 στην κατάθεση μήνυσης εναντίον της και που τις τελευταίες ώρες συγκεντρώνονται και άλλα στοιχεία που μας διασύρουν και μας θίγουν, τα οποία είναι άκρως επιβαρυντικά για εκείνη, όπως υποκίνηση μίσους κατ’ εξακολούθηση, παρενόχληση πελατών μας, δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων χωρίς την άδειά μας, κλπ. Αυτά όμως είναι άκρως νομικά θέματα

Στην παρακάτω δημόσια ανάρτηση της κυρίας Γιαννουδάκη, στηρίχτηκε η μήνυσή μας. Δυστυχώς όμως δεν παρουσιάζεται πουθενά και σε καμμία δική της κοινοποίηση…

Η δική μας Μήνυση και όχι «αγωγή Slapp» όπως παραπλανητικά έγραψε και «μοίρασε», δεν είχε σκοπό να κλείσει το στόμα οποιοδήποτε δημοσιογράφου, πράγμα το οποίο το καταδικάζουμε, δεν το έχουμε κάνει ποτέ και δεν θα το κάναμε ποτέ.

Εμείς, «αμυνθήκαμε» με τον ελάχιστο προβλεπόμενο νομικά τρόπο καταθέτοντας μήνυση, θέλοντας να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα της οικογένειάς μας και της οικογενειακής μας επιχείρησης και να προστατευτούμε από τις ενέργειες που ακολούθησαν αλλά και συνεχίζονται να ακολουθούνται κατ’ εξακολούθηση.

Εμείς, τα τελευταία τουλάχιστον 35 χρόνια, έχουμε πείσει την κοινωνία που ζούμε για το τι ακριβώς πρεσβεύουμε, πιστεύουμε και εκφράζουμε. Δεν υπήρξε ποτέ κατηγορία εναντίον μας για θέματα δεοντολογίας, ρατσισμού και για προσβολή σε θέματα διαφορετικότητας, διότι με τα γραφόμενά μας και τα λεγόμενά μας, έχουμε αποδείξει στους φίλους μας, στους επισκέπτες των ιστοσελίδων μας μας, τους χιλιάδες ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα που διαχειριζόμαστε, στους πελάτες μας και σε όσους συναναστρέφονται μαζί μας, ότι τέτοιου είδους χαρακτηρισμοί που μας αποδίδονται, δεν μας εκφράζουν και δεν μας ενδιαφέρουν.

Αυτό για εμάς είναι αρκετό. Όταν χρησιμοποιώ την λέξη «εμάς», εννοώ την οικογένειά μας και την οικογενειακή μας επιχείρηση.

Θέλουμε λοιπόν να μείνουμε πολύ μακριά από όλα αυτά. Πήραμε την απόφαση ότι δεν πρόκειται να ξανα-ασχοληθούμε με τέτοιου είδους δημοσιεύσεις, κοινοποιήσεις, προκλήσεις, κλπ. Ούτε και θα απαντήσουμε ξανά σε φραστικές και προσβλητικές επιθέσεις. Έχουμε σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε και θα πρέπει να το κάνουμε πράξη.

Όλα όσα προσπαθούν να μας καταλογίσουν είναι περιπτώσεις απαίδευτων ή άσχετων ανθρώπων. Μοναδικό πλεονέκτημά τους είναι η αποδοχή τους από μια μερίδα χειροκροτητών, ίσως και κάποια κομματική στήριξη (;) που απολαμβάνουν. Έτσι, άλλωστε, εξηγείται η φαινομενική τους παροδική αποδοχή. Αν και αναλφάβητοι κοινωνικά και πολιτικά, συμμετέχουν στον δημόσιο βίο εκφράζοντας αλλόκοτες απόψεις, κάνοντας απερίσκεπτες κινήσεις εντυπωσιασμού.

Γεγονός είναι ότι τέτοιοι χαρακτήρες υπάρχουν σε όλους τους χώρους που δραστηριοποιούνται κυρίως όμως στα κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα, θέλουν – «δήθεν» – να εκπροσωπούν δυναμικά και να μπαίνουν «μπροστά» σε συλλογικότητες, ανθρώπινα δικαιώματα, κλπ. διεκδικώντας με γραφικότητες κάποιο ρόλο για την επόμενη μέρα στην κοινωνία γενικότερα. Βέβαια, η ηθική ευθύνη δεν είναι δική τους. Ανήκει σε εκείνους που τους χειροκροτούν και ίσως τους διαβάζουν, ή θέλουν να τους επιβραβεύουν με LIKES, ύβρεις και «κοινοποιήσεις» με σαφή και φανερή την υποκίνηση.

Με τι όμως προσπαθούν να διεκδικήσει ρόλο για την επόμενη μέρα; Παρακαλώντας μήπως για εθελοντικές δικηγορικές υπηρεσίες ή μήπως παροτρύνοντας όλους αυτούς που την «χειροκροτούν» με φανερή την υποκίνηση μίσους, με την ελπίδα ανταποκριθούν στα «καλέσματα συμπαράστασης», προφανώς για να προπηλακίσουν, να βρίσουν και ότι άλλο μπορεί να προκύψει…

Ο κάθε ένας που εκπροσωπεί την κοινωνία θεσμικά, πρέπει να ξεχωρίζει για την προσωπικότητά του, για το κύρος του, την κοινωνικήπνευματική και πολιτική του συγκρότηση. Αναμφίβολα, δεν ανήκουν όλοι σε αυτές τις κατηγορίες.

Το κυριότερο, να ανταποκρίνονται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα στον ρόλο τους. Αρκεί να αναλογιστούμε εμβληματικές παρουσίες και στον τόπο μας, που κοσμούσαν τη δημόσια ζωή. Μια πλειάδα άξιων και ικανών ανθρώπων, έβαζαν ψηλά τον πήχη της πολιτικής και της κοινωνικής τους παρεμβατικότητας, με τις ιδέες και τις αρχές τους. Έδιναν ανεκτίμητη αξία με τον ουσιαστικόσοβαρό και κόσμιο λόγο τους.

Ο σεβασμός στην αντίθετη άποψη ακόμα κι αν διαφωνείς με αυτήν είναι απαράβατος όρος μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Δεν μπορεί επειδή ένας διαφωνεί με μία γνώμη να επιτίθεται στον άλλο, να τον διασύρει, να τον συκοφαντεί και να τον απειλεί και μάλιστα εμπλέκοντας την οικογένειά του. Αυτό δεν ονομάζεται αλλιώς παρά φασισμός …   

Βλέποντας και ακούγοντας σήμερα τους διαφόρους «νεόκοπους» του δημόσιου διαλόγου κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα, εύκολα αντιλαμβάνεσαι την παρακμή και τον ευτελισμό της. Φυσικά υπάρχουν και αρκετές εξαιρέσεις. Η άνθιση όμως του ανορθολογισμού, έβγαλε στον αφρό αρκετά πρόσωπα, τα οποία εκτοξεύουν ακατάληπτες γελοιότητες και φαιδρότητες.

Για αυτούς τους λόγους ναι μεν επιφυλασσόμαστε για τα νόμιμα δικαιώματά μας, για την όποια βλάβη προκληθεί σε εμάς από κακόβουλες ενέργειες, αλλά δηλώνουμε ότι δεν πρόκειται να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτό το «παίγνιο» εκείνων που επιζητούν μάταια την πρόκληση για να έχουν λόγο παρουσίας στα μέσα δικτύωσης ή απλώς λόγο ύπαρξης.

Με εκτίμηση προς όλους

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Celebrities στα εστιατόρια

Θέμα στα διεθνή ΜΜΕ η «πορτοκαλί» Ελλάδα: Η σκόνη της Σαχάρας κατάπιε την Αθήνα

Τουρκία: Μαζικές συλλήψεις δημοσιογράφων σε κουρδικά μέσα ενημέρωσης

Στο Ντονιέτσκ βρέθηκε νεκρός ο Ράσελ Μπέντλεϊ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα