ΑΘΗΝΑ
17:15
|
25.06.2026
Σε ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ αναφέρεται πως κατά την πάγια τακτική, τα δύο τουρκικά μαχητικά αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίσθηκαν από τα ελληνικά.
Είναι η δεύτερη παραβίαση από τα μέσα του περασμένου Ιουλίου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τον εθνικό εναέριο χώρο παραβίασαν σήμερα δύο τουρκικά μαχητικά F-16 εισερχόμενα σε περιοχή του νοτιοανατολικού Αιγαίου.

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι -162.png

Σε ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ αναφέρεται πως κατά την πάγια τακτική, τα δύο τουρκικά μαχητικά αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίσθηκαν από τα ελληνικά.

Η προηγούμενη παραβίαση του FIR Αθηνών από τουρκικά μαχητικά καταγράφηκε στις 14 Ιουλίου και πιο πριν στις 3 Φεβρουαρίου από δύο ζεύγη τουρκικών F-16 μαζί με ένα τουρκικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας CN-235.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στη Βουδαπέστη ο Πιερρακάκης

Το ΥΠΕΞ συλλυπάται τα θύματα του σεισμού στη Βενεζουέλα αλλά δεν στέλνει βοήθεια…

Αντιδράσεις στη Γεωργία για την επίθεση της Ε.Ε. στην Εκκλησία

Αιχμές Καρυστιανού για αποχωρήσεις και επιθέσεις: «Ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν»

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα