Θέση κατά της πιθανής υιοθεσίας παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια πήρε σήμερα η Μητρόπολη Πειραιώς, προωθώντας στο «οπλοστάσιο» επιχειρημάτων της την «εξαιρετική» όπως τη χαρακτήρισε «εργασία» της γιατρού Παναγιώτας Χατζηγιάννη που είναι μέλος του κινήματος «Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά», εκτιμώντας πως απαντά στη «φαινομενική προβληματική του διεθνούς συστήματος, που με ψευδή προτάγματα περί της δήθεν ισότητος και του δήθεν δικαιωματισμού επιδιώκει την αποδόμηση των αξιών του ανθρωπίνου βίου και την κατεδάφιση των υγιών ανθρωπίνων σχέσεων».
Δεν υπάρχει δικαίωμα που δεν συνάπτεται με την ανθρώπινη φύση
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Μητρόπολη Πειραιώς αναφέρεται ο ισχυρισμός πως «δεν υφίσταται ανθρώπινο δικαίωμα που δεν συνάπτεται άρρηκτα με την ανθρώπινη φύση» και πως ο «πολιτικός κόσμος και οι φορείς προώθησης ΛΟΑΤΚΙ+» έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες «για να ονομαστεί ως ΓΑΜΟΣ η συμβίωση δύο ατόμων» του ίδιου βιολογικού φύλου.
Υποστηρίζει επίσης στην εκτενέστατη ανακοίνωσή της η Μητρόπολη Πειραιώς πως «το νέο νομοσχέδιο περί ομόφυλου «γάμου» αλλοιώνει την έννοια του γάμου και της συζυγίας, τις έννοιες του πατέρα και της μητέρας, την έννοια του γονέα και του τέκνου, την έννοια της γονιμότητας και της στειρότητας, την έννοια της τεκνογονίας, τη φύση και τη λειτουργία της σταθερότερης δομικής μονάδας της κοινωνίας που είναι η οικογένεια αλλά και όλη τη λειτουργικότητα της κοινωνίας δεδομένου πως οι συνέπειες ενός τέτοιου «γάμου» αφορούν όλο το δημόσιο βίο».
Εκτιμά πως «ο νέος πρόσφατος νόμος για την εξωσωματική γονιμοποίηση είναι ό,τι εξυπηρετικότερο για την ομόφυλη ‘γονεϊκότητα’» και πως τα παιδιά του ομόφυλου ζεύγους «θα είναι στερημένα από προεπιλογή από τον ένα τουλάχιστον βιολογικό τους γονέα».
Σε άλλο σημείο τονίζει πως είναι «απαραίτητη» η παρουσία «και πατέρα και μητέρας δηλ. και του άντρα και της γυναίκας στη ζωή ενός παιδιού» γιατί το κάθε φύλο διαπαιδαγωγεί διαφορετικά.
Πρεσβεύει επίσης πως «το θέμα της νομικής αναγνώρισης της ομόφυλης σύζευξης ΔΕΝ μπορεί να συζητείται απλά στα πλαίσια της συμπάθειας ή της ανεκτικότητας ή της θρησκευτικής πίστης».
Επιπλέον, η Μητρόπολη Πειραιώς θέτει τα παρακάτω ερωτήματα:
- «Γιατί τα αμφισβητούμενα σεξουαλικά δικαιώματα είναι αξιολογότερα από τα υπόλοιπα δικαιώματα που προσβάλλονται;
- • Γιατί οι αντιρρήσεις μας απέναντι στον ομόφυλο γάμο θεωρούνται άδικες, αυθαίρετες και λόγος μίσους;
- • Γιατί με τις αποφάσεις της η πολιτεία υποβαθμίζει σταθερά τη παραδοσιακή οικογένεια που καταφανώς αδικείται και η χώρα οδηγείται σε μαρασμό;»
Εν ολίγοις η Μητρόπολη Πειραιώς καταλήγοντας διατυπώνει ως εξής τη θέση της στο ζήτημα:
«Δεν συμφωνούμε με τη νομοθετική κατοχύρωση της συμβίωσης των ομόφυλων ατόμων ως ισότιμου «γάμου και οικογένειας» θεωρώντας ότι κακοποιεί και προσβάλλει την ανθρώπινη φύση, αδικεί τα παιδιά που θα αναλάβει, αλλοιώνει το χαρακτήρα της οικογένειας, απομακρύνει τον άνθρωπο από τις πνευματικές και βιολογικές του ρίζες, επιτίθεται στην θρησκευτική και επιστημονική συνείδηση, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της συνείδησης, ενώ δημιουργεί τεράστια κοινωνικά βάρη και αδικίες».