Ως τα τέλη Ιουνίου αναμένεται (πλην απροόπτου) να έχει ολοκληρωθεί πανελλαδικά η καταμέτρηση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος ανά μήνα.
Σε σημερινή σχετική ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) παρακαλούνται οι καταναλωτές να διευκολύνουν το έργο του τεχνικού προσωπικού του οργανισμού ώστε να έχουν πρόσβαση στο χώρο μετρητών των ακινήτων για να γίνει η λήψη ένδειξης μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.
Σε περίπτωση που, για διάφορους λόγους, δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:
- Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
- Να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, στην ιστοσελίδα της εταιρίας ή μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.