ΑΘΗΝΑ
13:55
|
22.11.2024
Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής τόνισε σε συνέντευξή του ότι στη «δική μας Εκκλησία δεν θεωρούμε ότι υπάρχει κάποιο κώλυμα για ένα παιδί οποιασδήποτε προέλευσης».
«Απέναντι» από τον Ιερώνυμο ο κ. Ελπιδοφόρος για τη βάπτιση των παιδιών των ομόφυλων ζευγαριών
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Δεν εξετάζουμε πώς ήρθε στον κόσμο ένα παιδί για να το βαπτίσουμε ή όχι», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος σε συνέντευξή του στον Μιχάλη Μητσό, η οποία δημοσιεύεται στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Μια τοποθέτηση που δείχνει τη διάσταση της Αρχιεπισκοπής Αμερικής με την Εκκλησία της Ελλάδος αφού προ ημερών ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος υποστήριξε για τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών και της βάπτισής τους τα εξής: «Η Εκκλησία θα περιμένει αυτά τα παιδιά να φτάσουν σε μία ηλικία και όταν μεγαλώσουν και επιθυμούν να βαπτιστούν θα βαπτιστούν».

Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος για το θέμα αυτό δήλωσε στην εφημερίδα ότι «εγώ δεν έχω καμία ιδιότητα που θα μου επέτρεπε να συμφωνώ ή να διαφωνώ με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Στη δική μας Εκκλησία δεν θεωρούμε ότι υπάρχει κάποιο κώλυμα για ένα παιδί οποιασδήποτε προέλευσης. Δεν μπορούμε να βάζουμε κάτω από το μικροσκόπιο τον τρόπο με τον οποίο συνελήφθη ένα παιδί και πώς ήρθε στον κόσμο. Εμάς ο ρόλος μας είναι να εξασφαλίζουμε τη νομιμότητα. Να ξέρουμε ότι όσοι έχουν την κηδεμονία αυτού του παιδιού, είτε είναι φυσικοί γονείς είτε έχουν τη νομική του επιμέλεια, συναινούν στη βάπτιση. Αυτό είναι το νομικό κομμάτι. Το εκκλησιαστικό κομμάτι είναι να υπάρχει ανάδοχος που είναι Ορθόδοξος και αποτελεί την εγγύηση για την ορθόδοξη ανατροφή του παιδιού. Δεν νοείται να ζυγίζονται οι γονείς στην ορθόδοξη ευσέβειά τους και αργότερα να αποφασίζεται αν το παιδί μπορεί να βαπτιστεί ή όχι. Για αυτό υπάρχει ο ανάδοχος. Εφόσον λοιπόν συντρέχουν αυτές οι δύο προϋποθέσεις, δεν υπάρχει ούτε εκκλησιαστικά ούτε νομικά κάποιο κώλυμα για να γίνεται η βάπτιση ενός παιδιού. Αυτό δηλαδή που έπραξα και εγώ το 2022».

Στην ίδια συνέντευξη ο κ. Ελπιδοφόρος αναφέρθηκε και στην κριτική που έχει δεχθεί, ότι έχει «υπερβολικά φιλικές θέσεις με την Τουρκία» και ότι αυτό συμβαίνει επειδή διεκδικεί τη θέση του Πατριάρχη όταν αποδημήσει, φθάνοντας μάλιστα στο σημείο ορισμένοι να τον κατηγορούν και ως κατάσκοπο της Τουρκίας.

«Ε, όχι και κατάσκοπος! Δεν είμαι κατάσκοπος κανενός. Είμαι άνθρωπος της Εκκλησίας, είμαι παιδί του Οικουμενικού Πατριαρχείου, είμαι γέννημα και θρέμμα της Κωνσταντινουπόλεως και νομίζω ότι έχω γίνει στόχος της νοοτροπίας η οποία βλέπει με καχυποψία οποιονδήποτε Έλληνα δεν έχει γεννηθεί και δεν ζει στην Ελλάδα. Αυτή η νοοτροπία υπάρχει από την απελευθέρωση του ελληνικού κράτους. Και αυτό το έχουμε ζήσει και στην Κωνσταντινούπολη τόσα χρόνια, όπου πραγματικά αισθανόμαστε ότι συνθλιβόμαστε μεταξύ δύο νοοτροπιών, της Τουρκίας, η οποία μας βλέπει ως κατασκόπους της Ελλάδος και ως ενδεχόμενους προδότες της Τουρκίας, και κάποιων ακραίων κύκλων της Ελλάδας οι οποίοι μας βλέπουν ως τουρκόφωνους. Πολλές φορές η Ελλάδα μάς πληγώνει, αλλά αυτό δεν είναι αιτία για να στραφούμε στην άλλη πλευρά. Ποτέ. Το αίμα νερό δεν γίνεται», είπε.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Αυστραλία απορρίπτει τον ισχυρισμό του Μασκ ότι σχεδιάζει έλεγχο της πρόσβασης στο διαδίκτυο

Κουτσούμπας: Να σταματήσει η Ελλάδα να ενισχύει το καθεστώς Ζελένσκι

Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στην Κω

Μήνυση Λινού κατά Πολάκη εν μέσω εκλογών στον ΣΥΡΙΖΑ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα