Χρειάστηκε να περάσουν 17 ολόκληρα χρόνια για να φύγουν οι λαμαρίνες του εργοταξίου του μετρό Θεσσαλονίκης για να ελευθερωθούν δύο από τους κεντρικότερους δρόμους της συμπρωτεύουσας. Τελικά, αυτό συνέβη σήμερα το μεσημέρι με αποτέλεσμα η Εγνατία και η Βενιζέλου να αποκτήσουν ξανά τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα, προκαλώντας μία μικρή ανακούφιση στους οδηγούς.
Δεν αναμένεται να τελειώσουν σύντομα οι περιπέτειες των πολύπαθων κατοίκων της πόλης με τα εργοτάξια του Μετρό. Στην αριστερή πλευρά της ανόδου της Βενιζέλου θα παραμείνουν μέχρι τον Ιούνιο τα δύο εργοτάξια του σταθμού του Μετρό και οι δύο γερανοί για την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων, χωρίς ωστόσο (όπως λέγεται) να εμποδίζουν την κυκλοφορία.
Στην Θεσσαλονίκη έσπευσαν να «πανηγυρίσουν» για την άρση των λαμαρίνων μετά…από 17 χρόνια ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών αρμόδιος για τις υποδομές Νίκος Ταχιάος. Τι υποσχέθηκαν; Πως το Μετρό «θα λειτουργήσει κανονικά» το Νοέμβριο του 2024.
Ο Σταϊκούρας δεν σκέφθηκε πάντως να ζητήσει μία «συγνώμη» για την 17χρονη ταλαιπωρία των οδηγών, κοιτώντας… «στο μέλλον»:
«Απελευθερώνονται δρόμοι και επιστρέφουν στους πολίτες και μάλιστα όπως πληροφορήθηκα ο συγκεκριμένος δρόμος μετά από δεκαεπτά έτη. Δεκαεπτά έτη ταλαιπωρίας και αναμονής. Συνεπώς μαζί με τον ιδιωτικό τομέα ο οποίος έχει ανεβάσει σημαντικά ταχύτητες δεσμευόμαστε – όπως το έχει πει και εργάζεται αόκνως ο κύριος υφυπουργός – ότι τον Νοέμβριο του 2024 θα λειτουργήσει το Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Και παράλληλα εργαζόμαστε για την επέκτασή του προς την Καλαμαριά, τους αμέσως επόμενους μήνες, αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη επέκτασή του, μέσα από έναν σχεδιασμό και μελέτες προς τη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη».