Έντεκα άμεσες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις, με στόχο τη μείωση της ταλαιπωρίας των πολιτών από την έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση που έχει προκύψει στην πόλη λόγω των εργασιών του Flyover, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
Σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στο δημαρχιακό μέγαρο της πόλης ο κ. Αγγελούδης παρουσίασε αναλυτικά την εντεκάδα των μέτρων που προτείνονται και θα τεθούν σε εφαρμογή, όπως προέκυψαν μετά από συσκέψεις ομάδας συγκοινωνιολόγων.
Από τις πρώτες παρεμβάσεις είναι η επαναλειτουργία ενός Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης με μονοδρόμηση της 26ης Οκτωβρίου, μπροστά στα δικαστήρια και αμφιδρόμηση της Δωδεκανήσου.
Ο κ. Αγγελούδης μίλησε για εφαρμογή ωραρίου τροφοδοσίας, για επαναλειτουργία λεωφορειολωρίδων, για πύκνωση του δικτύου λεωφορειακών γραμμών, για συνεχή έλεγχο της διπλοστάθμευσης, επαναφορά και επανατοποθέτηση 2.000 πλαστικών πασάλων σε οδούς όπως οι Ερμού, Μητροπόλεως, Λεωφ.Στρατού για την αποτροπή της παράνομης στάσης και στάθμευσης.
Επιπλέον, στα άμεσα μέτρα που θα λάβει ο δήμος Θεσσαλονίκης είναι η λήψη μέτρων εύρυθμης λειτουργίας και κίνησης των δικύκλων και ο τονισμός της οριζόντιας σήμανσης διαβάσεων, αρχικά γύρω από τα σχολεία και τους κεντρικούς οδικούς άξονες. Όσον αφορά τη νυχτερινή αποκομιδή των απορριμμάτων ο κ. Αγγελούδης δήλωσε πως ο δήμος είναι έτοιμος να υλοποιήσει το συγκεκριμένο σχέδιο, αρκεί να στηριχθεί οικονομικά από την Πολιτεία, δεδομένου ότι θα υπάρξει επιβάρυνση του προϋπολογισμού με 5 εκατ. ευρώ. Κλείνοντας την ενδεκάδα των μέτρων ο δήμαρχος μίλησε για διερεύνηση δημιουργίας νέων θέσεων στάθμευσης σε αρκετά σημεία της πόλης.
«Το μήνυμά μας είναι σαφές. Δεν θέλουμε να αφήσουμε τους συμπολίτες μας μόνους. Ζητήσαμε την ολιγόμηνη αναβολή του έργου και από τη στιγμή που κάτι τέτοιο δεν έγινε αποδεκτό, είμαστε εδώ να παράξουμε λύσεις και όχι να αναπαράγουμε τα προβλήματα. Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί στο αυστηρό χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί. Ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η απόλυτα δικαιολογημένη καχυποψία των πολιτών που έχουν πικρή εμπειρία από άλλα έργα», τόνισε ο κ.Αγγελούδης.
Ποιοι χώροι εντοπίστηκαν ως κατάλληλοι για θέσεις στάθμευσης
Στην εξεύρεση δημόσιων και δημοτικών χώρων, γύρω από τα δικαστήρια, στη δυτική αλλά και στην ανατολική είσοδο της Θεσσαλονίκης, με σκοπό να δημιουργηθούν περίπου 1.500 θέσεις στάθμευσης, έχει προχωρήσει η δημοτική αρχή.
Για τους χώρους αυτούς έχουν ενημερωθεί τα αρμόδια υπουργεία και οι εμπλεκόμενοι φορείς προκειμένου να δοθούν οι άδειες και να ξεκινήσει η διαμόρφωσή τους. «Στόχος μας είναι να διαμορφωθούν πάρκινγκ ελεύθερης χρήσης σε σημεία όπου οι πολίτες θα μπορούν να σταθμεύουν και να μεταβαίνουν στους προορισμούς τους είτε πεζή, είτε με λεωφορεία. Κάθε εβδομάδα πιέζουμε. Θέλω να πιστεύω ότι σε 4 – 5 μήνες θα έχει προχωρήσει η υλοποίηση τους», εξήγησε ο κ. Αγγελούδης.