Ακούει η Αθήνα τη μακρινή φωνή των Ελλήνων της Κριμαίας;

Τολμάει κανείς να σκεφτεί μια διαφορετική στάση στα διεθνή πράγμα και όχι αυτήν της «σωστής πλευράς της ιστορίας» που επικαλείται σε κάθε ευκαιρία ο Μητσοτάκης;