Έρευνα διενεργεί λίγο πριν τις 22.00 απόψε το τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) της ΕΛ.ΑΣ με αφορμή την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) ειδοποίησης για τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο του τηλεοπτικού σταθμού Mega.

Το μήνυμα, που δεν προσδιόριζε χρονικά την πιθανή ενεργοποίηση του φερόμενου εκρηκτικού μηχανισμού, δεν αποκλείεται να είναι κακόγουστη φάρσα άγνωστου φαρσέρ.
