ΑΘΗΝΑ
00:49
|
25.06.2026
Η ειδοποίηση έφθασε με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) και ενημέρωνε για την τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο του τηλεοπτικού σταθμού Mega.
Mega
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Έρευνα διενεργεί λίγο πριν τις 22.00 απόψε το τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) της ΕΛ.ΑΣ με αφορμή την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) ειδοποίησης για τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο του τηλεοπτικού σταθμού Mega.

Το μήνυμα, που δεν προσδιόριζε χρονικά την πιθανή ενεργοποίηση του φερόμενου εκρηκτικού μηχανισμού, δεν αποκλείεται να είναι κακόγουστη φάρσα άγνωστου φαρσέρ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ημερίδα για τους κινδύνους από την αλόγιστη εξέλιξη στον ψηφιακό κόσμο

Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιάννης Αμανατίδης

iSea: Δεν υπάρχουν «επιθετικοί» λαγοκέφαλοι-Να μπει τέλος στην κινδυνολογία των ΜΜΕ που… πουλάει

Γιατί η νίκη του Ιράν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα