ΑΘΗΝΑ
10:00
|
05.11.2024
Ο βασικός προβληματισμός εστιάζεται στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και της διάρκειας αυτονομίας του αυτοκινήτου.
Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για έναν πολύ απλό και πρακτικό λόγο, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών παραμένει επιφυλακτική στην αγορά ενός μεταχειρισμένου ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ποιος είναι αυτός; Δεν γνωρίζει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του, και τη δυνατότητα αξιόπιστης αυτονομίας του.

Αυτό τουλάχιστον καταγράφεται σε έρευνα αγοράς που πραγματοποίησε η βρετανική εταιρία Green Finance Institute, που δραστηριοποιείται στη Βρετανία βοηθώντας τις επιχειρήσεις να μεταβούν στην «βιώσιμη οικονομία» και την ηλεκτροκίνηση.

Η εμπειρία της γρήγορης υποβάθμισης των μπαταριών κινητών τηλεφώνων και φορητών υπολογιστών, σε συνάρτηση με το υψηλό κόστος αντικατάστασης των μπαταριών ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οδηγεί τους καταναλωτές σε αυτή την απόφαση. Αυτό αναπόφευκτα οδηγεί στην αναγκαιότητα μιας πιστοποίησης που θα διασφαλίζει την υγεία των μπαταριών των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρέχοντας εγγύηση για συγκεκριμένη διάρκεια ζωής.

Αυτό θα αποτελέσει ένα από τα βασικά στοιχεία πώλησης των μεταχειρισμένων μπαταριών, την στιγμή που εκατοντάδες εταιρείες μίσθωσης παγκοσμίως βγαίνουν στην αγορά πουλώντας ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν εκμεταλλευτεί τα προηγούμενα χρόνια.

Οι κατασκευαστές οχημάτων γνωρίζουν την νοοτροπία των καταναλωτών και είναι αυτές που παρέχουν εγγυήσεις μπαταρίας για καλή λειτουργία για οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.

Με βάση τα συγκεκριμένα δεδομένα οι μπαταρίες ενός τυπικού εταιρικού αυτοκινήτου τεσσάρων ετών, σίγουρα θα έχει ακόμη μεγάλο περιθώριο χιλιομέτρων να κάνει μέχρι το τέλος της εγγύησης.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Βρετανία ο μέσος όρος των χιλιομέτρων των εταιρικών αυτοκινήτων στα 4 χρόνια είναι 85.000 χιλιόμετρα, γεγονός που δίνει την δυνατότητα στους επόμενους κατόχους για άλλα 80.000 χιλιόμετρα μέσα στο πλαίσιο της εγγύησης.

Από την άλλη τα πρώτα στοιχεία, αλλά και οι εκτιμήσεις που γίνονται για τις μπαταρίες, είναι ότι η ανθεκτικότητα τους είναι καλύτερη από ότι αρχικά περίμεναν.

Από την άλλη, έρευνα της εταιρίας Aviloo αποκάλυψε ότι η οδηγική συμπεριφορά ενός οδηγού παίζει καθοριστικό ρόλο στην προστασία της υγείας των μπαταριών. Έχοντας μελετήσει 402 ηλεκτρικά οχήματα της ίδιας μάρκας, διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί με υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας γερνούσαν τις μπαταρίες των οχημάτων τους πιο γρήγορα, απαιτώντας περισσότερους κύκλους φόρτισης.

Στις ΗΠΑ, η ανάλυση της εταιρείας Recurrent, βασισμένη σε 15.000 ηλεκτρικά οχήματα βρήκε ποσοστό αστοχίας μιας μπαταρίας μόλις στο 1,5%, ενώ μελέτες έχουν βρει ότι τα EV χάνουν 30 έως 60 χιλιόμετρα της μέγιστης αυτονομίας στα πρώτα 30.000 χλμ. Από αυτό το σημείο όμως και έπειτα η φθορά της μπαταρίας είναι σαφώς μικρότερη.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το μποϊκοτάζ του κινήματος BDS πέτυχε: Τα Carrefour της Ιορδανίας έβαλαν λουκέτο

Μέτρα κατά της δημογραφικής κρίσης ανακοίνωσε ο Κύπριος Πρόεδρος

Στις Βρυξέλλες ο Χατζηδάκης για Eurogroup και ECOFIN

Μειωμένες τιμές για τον Νοέμβριο, αλλά παραμένει ακριβό το ρεύμα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα