Δουλειές με φούντες κάνει ένας φούρνος στο Σαν Χοσέ των ΗΠΑ αφότου μία από τις εταιρίες του πλουσιότερου δισεκατομμυριούχου στον πλανήτη, Ίλον Μασκ, η Tesla, ακύρωσε μία παραγγελία για 4.000 πιττάκια ελάχιστα λεπτά πριν την παράδοσή της.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, οι χρυσές δουλειές για το πιττάδικο «The Giving Pies» ξεκίνησαν όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτροκίνησης του Μασκ, Tesla, ακύρωσε στο παρά πέντε μία παραγγελία που έκανε στις 14 Φεβρουαρίου για 4.000 πιττάκια κόστους 2.000 δολαρίων που είχε κάνει για τις ανάγκες κάποιας εταιρικής εκδήλωσης.
Ο απλήρωτος λογαριασμός στεναχώρησε την ιδιοκτήτρια της μικρής επιχείρησης, Voahangy Rasetarinera, που έκανε σχετική ανάρτηση στο Facebook, εκφράζοντας τον καημό της για την παραγγελία που ακυρώθηκε λίγα λεπτά, πριν τη συμφωνημένη ώρα παράδοσης.
Ωστόσο, όσα δεινά προκάλεσε η αναλγησία της Tesla, τόσα καλά γέννησε η καλοσύνη των κατοίκων του Σαν Φρανσίσκο, που έσπευσαν να παραγγείλουν από τα πιττάκια της Tesla για να μειώσουν τη «χασούρα» της μικρής επιχείρησης.
Εκατοντάδες πελάτες εμφανίστηκαν από το πουθενά, κατακλύζοντας το κατάστημα, ώστε να απολαύσουν τις γευστικές αλμυρές και γλυκές πίττες της επιχείρησης.
Οι παραγγελίες έπεσαν βροχή όχι μόνο από τους κατοίκους του Σαν Χοσέ (μεταξύ των οποίων και ο δήμαρχος της πόλης, Ματ Μάχαν). Ο φούρνος κατακλύστηκε από παραγγελίες ανθρώπων που ζουν όχι μόνον σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ αλλά και από το εξωτερικό και χώρες όπως η Ολλανδία και η Σουηδία!
Το αποτέλεσμα;
Ο φούρνος «The Giving Pies» ξεπούλησε μέσα σε μία μέρα όχι μόνον τα 4.000 πιττάκια της Tesla αλλά και ό,τι είχε και δεν είχε στα ψυγεία και τα ράφια της επιχείρησης με αποτέλεσμα να αρνηθεί μία νέα, μεγάλη παραγγελία από τον Ίλον Μασκ που έσπευσε να διορθώσει τις αλγεινές εντυπώσεις που προκάλεσε η υπόθεση στο όνομα της εταιρίας του.
Στην ιστοσελίδα του φούρνου «The Giving Pies» αναρτήθηκε ανακοίνωση που γνωστοποιεί στους παλιούς και νέους πελάτες της επιχείρησης πως σταματά προσωρινά το Σάββατο τις παραδόσεις λόγω εξάντλησης των υλικών…
Μιλώντας με αφορμή αυτή την ιστορία στο αμερικανικό δίκτυο ΝBC, ο ιδιοκτήτης του φούρνου που έγινε διάσημος από μία μεγάλη ακύρωση παραγγελίας, είπε για την αλληλεγγύη των απλών ανθρώπων:
Είμαι ευγνώμων! Είναι εκπληκτικό! Οι άνθρωποι είναι εκπληκτικοί».