Έναν χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, αποφεύχθηκε στο παρά πέντε μία νέα σύγκρουση δύο επιβατικών τρένων της Hellenic Train στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) ύστερα από παραβίαση ερυθρού φωτεινού σηματοδότη, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα».
Το σοβαρό περιστατικό που καταγράφηκε παραμονές των Χριστουγέννων. Επρόκειτο για την αμαξοστοιχία 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο – Πειραιάς και την αμαξοστοιχία 51 (Ασημένιο Βέλος), η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα.
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των εργαζομένων του ΣΚΑ, που επικαλούνται «Τα Νέα», η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε ερυθρό σηματοδότη και λίγο έλειψε να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία 51 (Βέλος). Όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές στην εφημερίδα, η σύγκρουση αποφεύχθηκε …στο παρά πέντε, χάρη στην ετοιμότητα του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, που κυριολεκτικά ούρλιαζε στον ασύρματο, καλώντας τον μηχανοδηγό της 1313 αμαξοστοιχίας να σταματήσει.
Σημειώνεται, ότι, σύμφωνα με Τα Νέα, στην – καμπίνα μηχανοδήγησης (χειριστήρια) της ίδιας αμαξοστοιχίας, επέβαινε παρατύπως και μαθητευόμενος μηχανοδηγός, δεδομένου ότι ο κανονικός μηχανοδηγός δεν έχει την ιδιότητα του εκπαιδευτή.
Ο μηχανοδηγός απέδωσε τη μη έγκαιρη ακινητοποίηση του τρένου στο ερυθρό φωτόσημο, στην ολίσθηση των γραμμών-τροχών.
Ο ΟΣΕ, ως διαχειριστής της υποδομής, προχώρησε αμέσως στην καταγραφή του σοβαρού αυτού συμβάντος, ενώ από την πλευρά της Hellenic Train επιχειρήθηκε αρχικά η υποβάθμισή του, με τα αρμόδια στελέχη της εταιρείας να υποστηρίζουν ότι για το περιστατικό δεν ευθύνεται ο μηχανοδηγός, αλλά η ολισθηρότητα των γραμμών.
Όμως, ο ΟΣΕ επέμεινε στη διαλεύκανση του συμβάντος, λόγω της σοβαρότητάς του το δήλωσε στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Ακόμα, για να συντάξει το δικό του πόρισμα, ζήτησε από την Hellenic Train την ταινία του ταχογράφου για να φανεί αν υπήρξε ολίσθηση στις ράγες. Η παράδοση δεν έχει γίνει ακόμα.
Η ΡΑΣ ζητεί την πλήρη διαλεύκανση του περιστατικού και καλεί όλους τους εμπλεκόμενους να της παραδώσουν τα πορίσματά τους.